مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: ۲ کارگاه بزرگ شیرینی‌پزی شهرستان خرم‌آباد به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی، پلمب و به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،حمید القاصی مهر،مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان اظهار داشت: در بازدید‌های انجام شده از قنادی و کارگاه‌های شیرینی پزی خرم آباد، ۲ واحد بزرگ و شناخته شده به دلیل استفاده از مواد تاریخ مصرف گذشته و فاسد پلمب و موظف به پرداخت جریمه شدند.

او با بیان اینکه اقلام مصرفی کشف شده در این کارگاه‌ها معدوم شده است اظهار داشت: یکی از این کارگاه‌ها به پرداخت ۳۲۰ میلیون تومان و دیگری نیز به پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان جریمه شد.

القاصی مهر همچنین با اشاره به کنترل قیمت گوشت مرغ در بازار لرستان و گشت و نظارت‌های انجام شده در این راستا بیان کرد: روز‌های گذشته گرانی قیمت مرغ به عنوان یک معضل در سطح کشور مطرح شد که نرخ این ماده غذایی در استان نسبت به متوسط کشوری کمتر بود.

او اظهار داشت: تمامی کشتارگاه ها، مرغداری‌ها و خرده فروشی‌های استان تحت نظارت و بازرسی قرار گرفتند و مکلف به عرضه مرغ به قیمت مصوب جهاد کشاورزی شدند.

القاصی مهر عنوان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ در لرستان ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان است و عرضه با نرخ بالاتر از این مبلغ گرانفروشی و تخلف محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.