رئیس اداره اوقات فراغت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج از برگزاری فراخوان ملی موشن گرافیک با محوریت مدیریت پسماند و مشارکت شهروندی در این زمینه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محسن موسیوند، رئیس اداره اوقات فراغت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج با اشاره به معضلات و آسیب‌های جدی در زمینه پسماند در شهر و کشور گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده مهمترین معضلات جدی حوزه پسماند، عدم تفکیک زباله های تر و خشک، مسئله شیرابه، میزان بالای تولید زباله در خانواده ها و رهاسازی زباله ها در معابر عمومی و خارج از مخازن و... است که علاوه بر لزوم اتخاذ تصمیمات و برنامه‌های عملیاتی از سوی شهرداری و سازمان مدیریت پسماند، ضرورت مشارکت شهروندان نیز در این زمینه به شدت احساس می شود.

او افزود: به همین منظور سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج، با توجه به رسالت خود در زمینه نقش آفرینی فرهنگی و با هدف فرهنگ‌سازی و آموزش و ترغیب شهروندان در خصوص مشارکت فعالانه تر درحوزه پسماند، اقدام به برگزاری این فراخوان کرده است.

موسیوند گفت: به همین منظور از همه هنرمندان گرامی و فعالان حوزه گرافیک متحرک (موشن گرافیک) دعوت می شود با مراجعه به سایت سازمان فرهنگی و مطالعه محورهای اعلامی، طرح‌های خود را تا تاریخ ۱۴ بهمن ماه ارسال کنند، پس از داوری، منتخبین اعلام و جوایز پیش‌بینی شده ویژه ای به این عزیزان اهدا خواهد شد.

انتهای/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.