مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: امن‌ترین فضای آموزشی شبکه شاد بوده که به منظور تسهیل فرایند یاددهی - یادگیری قابلیت‌های جدیدی به آن افزوده شده است.

یاسین معتوکی مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: امن‌ترین فضای آموزشی شبکه شاد بوده پیگیری امر آموزش دانش آموزان مدارس حاشیه و مناطق روستایی جهت پیشبرد کیفیت آموزشی، رصد و نظارت مدیران این مدارس در این شبکه لازم و ضروری است.

او با بیان اینکه شبکه شاد به منظور تسهیل فرآیند یاددهی - یادگیری قابلیت‌های جدیدی به آن افزوده شده است، افزود: با بررسی و مقایسه عملکرد میانگین نمرات و نتیجه امتحانات ۲ سال تحصیلی گذشته، نقاط ضعف و قوت عملکرد آموزشی مدارس سنجیده خواهد شد.

معتوکیدر ادامه بیان داشت: با نزدیک شدن به فصل امتحانات نوبت اول ضمن مطالعه دقیق شیوه نامه ارسالی، تهیه پوشه کار از عملکرد سه ماهه اول سال تحصیلی از سوی دبیران و معلمان ضروری است.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۴ اهواز در پایان با اشاره به ارتباط موثر والدین با مدرسه و معلمان در امر تعلیم و تربیت، داشتن سعه صدر و تکریم آنان در حل مشکلات آموزشی و تربیتی دانش آموزان تاکید کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.