پس از تغییر مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، گمانه زنی ها درباره برون سپاری خدمات این سازمان قوت گرفت.

به گزارش خبرنگار  اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، طی هفته‌های اخیر با حکم وزیر نفت، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تغییر کرد و سبب انتشار شایعاتی مبنی بر تلاش وزارت نفت برای برون سپاری فعالیت‌های این سازمان به شرکت‌های بیمه‌ای شد.

در تاریخ ۱۷ آذرماه بیژن زنگنه، وزیر نفت با صدور حکمی، سید مهدی هاشمی را به عنوان مدیرعامل جدید سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت منصوب کرد؛ هاشمی پیش از این مدیر برنامه ریزی این سازمان بود و در شرایطی که اعتراضات کارکنان و بازنشستگان نفتی به عملکرد سازمان مذکور افزایش یافته، جایگزین حبیب اله سمیع شد.

حکم وزیر نفت

تصویر حکم انتصاب مدیرعامل جدید سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت

گفتنی است؛ این تغییر مدیریتی در شرایطی انجام می‌شود که این روزها،  اخبار ضد و نقیضی در زمینه واگذاری و برون سپاری خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت به سازمان‌های بیمه ای، در قالب طرح "ارتقای نظام بهداشت و درمان صنعت نفت" به گوش می‌رسد؛ طرحی که حسین کاشفی، رئیس هیئت مدیره کانون صنفی کارمندان بازنشسته صنعت نفت ایران، حدود دو هفته پیش، با ارسال نامه‌ای به وزیر نفت از اجرای آن ابراز نگرانی کرده بود.

هزینه‌های طرح درمان آزاد شرکت نفت فلات قاره ایران شفاف نیست

کاشفی در نامه خود خطاب به وزیر نفت فلسفه وجودی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت را پشتیبانی از کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی دانسته و گفت: طرح پیشنهادی تامین بودجه بر مبنای صورت وضعیت عملکرد مناطق یاد شده، کاهش خدمات و تعطیلی مراکز در آینده را به دنبال خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از این نامه بیان کرد: هزینه‌های درمانی در طرح درمان آزاد شرکت نفت فلات قاره ایران غیرشفاف بوده و ضمن استفاده از سایر سرفصل‌های بودجه‌ای در آن شرکت، ذینفعان طرح، از خدمات بهداشت و درمان صنعت نیز بهره مند می‌شوند؛ در طرح درمان آزاد، اصل اساسی PHC یا خدمات بهداشت اولیه و فعالیت‌های پیش گیرانه نادیده گرفته می‌شود و اقدامات لازم در جهت پیشگیری از بیماری‌های واگیردار و غیرواگیر مغفول می‌ماند.

کاشفی همچنین مزیت‌های نظام درمان مستقیم براساس سیستم ارجاع که هم اکنون در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در حال اجراست را این طور تشریح کرد: این نظام از الگوی مشابه در کشور‌های پیشرفته بهره گرفته و از نظر اقتصادی و دیگر پارامتر‌های اجتماعی نیز پذیرفته شده و مقرون به صرفه است؛ بدیهی است این سازمان جهت پوشش کامل خدمات، به ویژه در مناطق فاقد امکانات پزشکی، از مدل خرید خدمات بهداشتی و درمانی از دیگر عرضه کنندگان خدمات مذکور در بخش‌های دولتی و خصوصی استفاده می‌کند.

وی نگرانی خود از برون سپاری خدمات را اینطور بیان کرد: بررسی‌ها و مطالعات انجام شده حاکی از افزایش هزینه‌های درمانی در صورت به کارگیری شرکت مشاور و مجری بیمه‌ای تحت عنوان «شرکت ارزیاب خسارت» بوده و بیم آن می‌رود که جدا از بحث هزینه ها، نارضایتی ذینفعان و افزایش دغدغه‌ها به ویژه در مناطق عملیاتی را به دنبال داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره کانون صنفی کارمندان بازنشسته صنعت نفت ایران در پایان این نامه خواستار این شد که طرح درمان مستقیم به عنوان اساس کار بهداشت و درمان صنعت نفت محفوظ بماند؛ از طرف دیگر اقدامات لازم برای رفع اشکالات اجرائی سیستم درمانی فعلی، استفاده از طرح درمان غیر مستقیم با تشکیل واحد بیمه گری در وزارت نفت تحت نظر معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی صورت بگیرد؛ برای استمرار درمان مستقیم در مناطق عملیاتی، سرانه بر اساس نظارت واحد بیمه گری وزارت نفت تخصیص یابد و در واقع با سازمان بهداشت و درمان نفت همانند وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیرو‌های مسلح و سازمان خدمات بیمه‌ای تأمین اجتماعی رفتار شود.

نفتی‌ها نگران چه چیزی هستند؟

کیومرث رفیعی، یکی از بازنشستگان صنعت نفت کشور به خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: نه تنها من بلکه اکثریت قریب به اتفاق بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت، با توجه به قدمت و کیفیت بسیار مطلوب خدمات درمانی توسط مراکز بهداشتی و درمانی وابسته به سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و از طرف دیگر وضعیت بسیار نابسامان تهیه دارو و درمان به ویژه در ارتباط با دارو‌های خاص در سایر بیمارستان‌های خصوصی با انحلال یا برون سپاری خدمات این سازمان مخالف هستیم.

وی افزود: این مسئله منجر به سرگردانی بیماران خاص و بازنشسته در تهیه دارو‌های گران قیمتی که این روز‌ها در سراسر کشور به شدت کمیاب هستند، می‌شود.

رفیعی در انتها گفت: از وزیر نفت انتظار می‌رود تا درباره موضوع مذکور و استفاده از خدمات درمانی بخش خصوصی توسط کارکنان رسمی و بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت، تجدید نظر کند.

بعد از بررسی های خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، به یکی از کارمندان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی برخورد که او نیز این موضوع را تایید کرد!

همه این ها بیانگر برون سپاری های نامناسب دولت است که بی اعتمادی برای عموم جامعه و کارمندان این بخش ایجاد کرده است و باید منتظر ماند  و دید که چه راهکاری برای آن خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۱۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
کلیه مناطق عملیاتی نفت در مناطق بد آب و هوا و بعضا" در سکو و دریا و دکل های حفاری و محروم از امکانات اولیه زندگی و خطرات و آسیب های جسمی و جانی است نحیط هایی پر از مواد شیمیایی و گازهای خطرناک که استنشاق کمی از آن باعث مرگ و در دراز مدت نابودی ریه می گردد ، شرایط کاری نیز که بماند عید و عزا و شب و روز نمی شناسد از نظر حقوق هم که با توجه به سقف حقوق ظلم مضاعفی به این قشز و خانواره هایشان روا داشته اند و حاج بابایی آنها را با معلمینی مقایسه می کند که حداقل ۵ ماه از سال را در استراحت و خانه اند واین عین تبعیض و بی عدالتی است
Iran (Islamic Republic of)
سیروس
۱۳:۱۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
چقدر آدم حسود تو مملکت داریم.بیابید ببینید کارمندان نفت تو گرما و شرجی عسلویه با چه زجری مشغولند و نمیزارن تولید متوقف بشه دوری از خانواده و بیماریهای خونی و امراض دیگه به جای خود.لطفا با تعقل در مورد کارمندان خدوم نفت نظر بدید
البته با توجه به تخصصشون حقشون هست نوش جونشون
Iran (Islamic Republic of)
دورقی
۱۰:۱۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
به فکر فرزندان ازکارافتادگی کلی وموقت بازنشستگان صنعت نفت باشیند حداقل کمسیون پزشکی دوسال تایید نکنه دایم بزنه. وهرماه دوبار بستری میشن ‌.وکمک معیشت یا همون حقوق که روی فیش حقوق بازنشستگان میاد ۵۰ تومن هست. بخدا پدر بیمار ومادر بیمارن. دنباله مانمیان خداو شرکت نفت روداریم. داروی اعصاب استفاده میکنم واگر احتیاج که این چندماهی همیشه به داروی اعصاب استفاده میکنم وخارجی نیست ومردم محله جمع میکنن وبهم میدهن ومیرم دارو خارجی ازبیرون میگیرم ازاهوازم با ۶تابرادر و۵تاخاهر. قضاوت باشما وپیگیر باشین وکلی حرف. همه توی یک خانه ۳۰۰متری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
ما از مدتها قبل میریم واز بیرون دارو تهیه میکنیم بعضی از اقلام دارویی را بیمارستان ندارد ما از بیرون میگیریم بعد میبریم دفاتر تایید ممیشه وبعد دوماه هم با کسر فرانشیز پرداخت میشه بنابر این ریطی به ای اقا نداره فقط میتونن نواقص را اصلاح کنند ما که باز نسشته ایم خیلی هم راضی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۸:۴۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
بدن تمام کارکنان نفتی عملیاتی مخصوصا نقاط الوده مشکل پیدا کرده. مشکلات چربی و الودگی خون و.... کلیه و انواع سرطانها بعلت تماس با مواد شیمیایی.شما تو خونه نشستی از چی خبر داری؟؟بیا ببین وضعیت بازنشسته های نفت چیه. همینطور کارمندانش
Iran (Islamic Republic of)
بهمن صالحی
۰۰:۳۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
من بازنشسته نفت هستم حقوق دریافتیم چهار میلیونه بیرون هم کار میکنم چهار ملیون که بازم زندگیم لنگ میزنه شرکت نفت بیرونش مردم رو میسوزونه داخلش خودشونو
Iran (Islamic Republic of)
پرویز نسیمی
۰۰:۲۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
سلام
آفتاب پشت ابر نخواهد ماند
ما خواهان ابطال اساسنامه کذایی دولت هستیم و تا آخرین لحظه کوتاه نخواهیم آمد.
حق و حقوق ما را برگردانید
ما خواهان ایرانی آباد و گوش به فرمان رهبر معظم تا اخر ایستاده ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
ایکاش بیمه ما هم بشه تامین اجتماعی.این بیمه نفت به هیچ دردی نمیخوره و ایکاش که همه قوانین نفت مثل بقیه ارگانها بشه ، باید تا سن شصت سالگی خدمات بدی بدون سختی کار و غیره. ایکااااش جز خدمات کشوری بشیم و راحت بشیم ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۲۲ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
من یک بازنشسته صنعت نفت هستم ۳۴ سال کار کردم ماهی یک میلیون تومان مالیات میدادم کدام سازمان دولتی هست که اینهمه سال کار کنه و اینقدر مالیات بده در طول مدت کار اسیب شنوایی دیدم و در محیط سخت و زیان اور کار کردم
معلم نبودم که از ۱۲ ماه سال ۵ ماه تعطیل باشم و یا کارمند ا داره که دو ساعت در روز کار مفید داشته باشم و زیر کولر کار کنم اصلا مقایسه کارکنان صنعت نفت با دیگر سازمانها عادلانه نیست
Iran (Islamic Republic of)
ع
۲۰:۴۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
بنام خدا
بنده شاغل رسمی وزارت نفت با بیش از بیست چند سال سابقه در جنوب و شهر اهواز هستم.از نظر بنده چنانچه کل خدمات بیمارستانهای نفتی جمع شود ودر عوض بجای تبعیض های فاحش خدمات دهی گزینشی از سیستم یکسان بیمه و بیمه تکمیلی استفاده شود خانواده های کسانی همچون بنده که با توجه به کیفیت خدمات بیمارستانهای نفتی اهواز تقریبا همه امور درمانی خود و خانواده را در مراکز آزاد بدون بازیافت هزینه انجام می دهم نفس راحتی خواهند کشید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۲۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
عزیزان من،برادران و خواهران محترم،نفت دیگه تموم شد.با نفت ۲۰ دلارخرج خود شرکت نفت هم تامین نمیشه.چه برسد به تامین بخش اعظم بودجه مملکت.
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۲۰:۲۱ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
کارکنان شرکت نفتی که در جنوب و در مناطق آب و هوای نا مساعد زندگی می کنند باید از امکانات و مزایایی خپبی برخوردار بلشند ولی دلیل نداره کسانی که در تهران و یا استانهای مرکزی و خوش آب و هوا هستند پا به پای کارکنان فلات قاره و عسلویه حقوق و مزایا بگیرند الان در شرکت نفت در شهر اراک یک راننده ساده دارد ماهی 15 میلیون فقط حقوق می گیرد سایر مزایا به کنار جالبترش این هست ایشان یارانه هم می گیرد آن وقت من باکارشناسی ارشد در شرکت بخش خصوصی در همین اراک با ماهی 3 میلیون آنوقت یارنه ام هم قطع شده است این است عدالت پر ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
شرکت نفتی ها که تافته جدا بافته هستن حقوق بالا اب وبرق وگاز مجانی امتیاز مسافرت مجانی به شمال وبهترین هتلهای شهرهامجانی وارزان پول پاداش خدادتومنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
انتظار دارم خبرنگار این سایت معزز به دکلهای حفاری سری بزند و گزارشی تهیه کند تا عزیزانی که فکر می کنند نفتی ها حقوق زیادی می گیرند از ابهام درآیند . پیشنهاد می کنم تو تابستان بیاد یا هر فصل دیگری که دلش خواست . 24 ساعت میهمان باشد و برگردد و فقط واقعیت ها و دیده هایش را منتشر کند .
نمی گویم 14 روزی که من سر کارم بماند تا درد من را با پوست و گوشتش حس کند .
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۸:۰۰ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
کارمندان وزارت نفت جهادگران خط اول صنعت هستند...انشاالله خداوند بزرگ پشت و پناهشون باشد.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۵۹ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
ماشاالله شرکت نفتی ها وضعشان خوبه حقوق بالا هتل ها تفریهات کنار دریا از تو تونل وکلی امکانات سفر برن پول تاکسی هتلهای خوب رفت وامد وکلی امکاناتی که نفتیها دارن
Sweden
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
این آقای ناشناسی که اظهار داشته اند باید شرکت نفتی ها مانند سایر ارگان های دولتی رفتار شوند مطمن هستم ایشان نفتی نیستند شناختی از شرایط کار در صنعت نفت ندارند درضمن اقای کاشفی رئیس کانون نفت تهران هستند نه ایران 22کانون صنفی نفت در سراسر کشور فعالیت دارند که یکی ازآنها تهران هست واحد صنفی بنام ایران نداریم جهت استحضار ودرج صحیح مسولیت ها لطفا
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۰۸ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
وقتی همه کارمندها داخل خونه میخوابندبه خاطرکرونا پرسنل نفت درشرکت گاز ومناطق نفتی مشغول فعالیت هستند عین پرستارها ومشاغل حیاتی کشور.پس مشخصه صنعت نفت چه صنعتوحیاتی هسش وپرسنلش چقدرمظلوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
کار بدون کارشناسی و تدبیر یعنی این
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
از ابتدا هم کار غلطی بود که هموطنان شاغل در وزارت نفت و توابعش در ساختمانهای حصار کشیده زندگی کنند و از سازمان بهداشت و درمان متفاوتی از سایر مردم استفاده کنند. این روند کار استعمارگر پیر بود که میخواست شرکت نفت را جدا از کشور اداره کند. پرداختیهای وزارت نفت و توابعش هم باید به سرعت مانند کارکنان خدمات کشوری شود. البته ضرایب عادلانه مختص سختی کار هم باید برایشان اعمال شود.
دیوارها و فنس های دور ساختمانهای آنها هم باید همین امروز برچیده شود.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۵۳ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
دیگه چی از جون این صنعت می خوان
یکیش که واگذاری به نفر به عنوان مثال همین پالایشگاه کرمانشاه که به نفر داده شد
یکیش قطع نفت کارت ها بود
یکیش حذف دانشگاه صنعت نفت بود که الان بقیه ارگان ها مثل اداره برق داوشگاه و درمان رو از نفتب ها کپی برداری کرده ولی برای ما نیست
بابا این زنگنه دیگه چی می خواد از خدا
بابا برودیگه 16 سال تیشه به ریشه این صنعت زدی
بسه دیگه
خدانگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
واقعااقای زنگنه ۶رجایی راخصوصی سازی کرد بهداشت ودرمانم خصوصی کنه تاببادبره مثل پتروشینی آبادان که ازوقتی خصوصی شدعملا تولیدش وکاراییش به صفر رسیده
Iran (Islamic Republic of)
Kingstone
۱۴:۳۴ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
هر کاری زنگنه کنه اول به ضرر نفتی هایه و دوم بضرر ملت. وسلام
Iran (Islamic Republic of)
کتابی
۱۴:۲۶ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
بازنشستگان شرکت نفت هر چقدرم حقوقو مزایا بگیرن باز هم کمشونه چون بی نهایت در مناطق بد ابو هوا زحمت کشیدن با جونشون بازی کردن تو دوران بازنشستگیم بیشترشون بیماروناتوان شدن، پشت میزوجای گرم ونرم ننشستن، زحمت کشیدن هر چی بگیرن حقشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
با سلام . باید مانند سایر کشورها بسمت تجمیع بیمه های درمانی بریم . و بیمه گر ها مانند بیمه دانا .اسیا . ایران . البرز و غیره افراد را تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
با سلام . باید مانند سایر کشورها بسمت تجمیع بیمه های درمانی بریم . و بیمه گر ها مانند بیمه دانا .اسیا . ایران . البرز و غیره افراد را تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
من از خانواده شرکت نفت هستم.
حقیقتا مراکز درمان مخصوص شرکت نفتیها که کسی جز خودشونم اجازه درمان نداره عین تبعیض هست و حداقل اجازه بدن از امکاناتشون سایر مردم هم استفاده کنن.نگید به امکانات ما دست نزنید و سایر اگانها را افزایش بدید.اون بابایی هم که ماهی 50 میلیون حقوق میگیره بگه حقوق من دست نزنید و حقوق سایرین را افزایش بدید.با عدالت اجتماعی تضاد داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
فکر نمیکنم جز خانواده نفت باشی چون نفتی ها از خداشونه مثل تامین اجتماعی ها بشن
-
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
تازه دارن میشن مثل ما بهداشتی ها که در مرکز بهداشت از خدمات بهداشتی و درمانی محرومیم.
Iran (Islamic Republic of)
باهر
۱۴:۰۳ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
اول باید طرح جدید وزارت نفت کاملا توضیح داده میشد و مزایا و معایب آن بیان میگردید تا خواننده مطلب متوجه موضوع بشود و بفهمد که انجام ان مفید هست یا مضر.
اکنون چیزی از این مطلب ارایه شده عاید خوانند نمیشود تا بتواند اظهار نظر درست و منصفانه ای بکند!!!
نمیشود با هر امری شعاری برخورد کرد!!!
مگر یک سیستم قدیمی همیشه و در همه زمانها و مکانها و شرایط باید اجرا شود و جواب میدهدوهیچ نو اوری و تغییر وتحولی در ان ایجاد نشود و همیشه بقول معروف درجا زد؟!!!
France
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
متاسفانه سالهاست ک تیشه ب ریشه وزارت نفت میزند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
سال‌ها‌پیش‌در‌مجله‌ای‌خواندم‌که‌درزمان‌قدیم‌در‌هند‌روز‌ی‌خدا‌به‌هندو‌حسود‌ی‌گفت‌‌می‌خواهم‌یکی‌از‌ارزو‌هایت‌را‌براورده‌کنم‌اما‌به‌یک‌شرط‌هرچیزی‌راازم‌بخواهی‌دوبرابرش‌را‌برای‌همسایه‌ات‌انجام‌می‌دهم‌حسود‌فکری‌کرد‌وگفت‌می‌خواهم‌یک‌چشمم‌راازم‌بگیری..البته‌این‌درسته‌که‌خدا‌هیچ‌وقت‌به‌انسان‌ها‌بجز‌پیا‌مبران‌وحی‌نمی‌کرد‌اما‌الهام‌گرفته‌از‌واقعیات‌است.
Iran (Islamic Republic of)
قدرت طهماسبی
۱۳:۲۹ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
عجباااا
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
تاسف برای انسان های حسود،مثلا اگه از کارمندای شرکت نفت امتیازی رو کسر کنن این باعث خوشحالی و رفع مشکلات شما میشه؟چرا دنبال بهبود شرایط برای تمام ارگان ها نیستین به جای اینکه ارگان هایی که یه کم وضعیت بهتری دارن رو پایین بکشین و تنزل بدین
متاسفم
کدوم حقوق ۵۰میلیونی؟....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
دوست عزیزی که فکر میکنی شرکت نفت یعنی یه کت شلوار و یه کیف و ساختمون وزارت:
بیا جنوب نفتی ها رو ببین استاد
با بهترین مدرک های تحصیلی توی گرمای بالای ۶۰ درجه تابستون و سرمای شدید زمستون با یه لباس سر همی و یه کلاه سنگین، بدون در نظر گرفتن هیچ تعطیلی، یه روز تو این شرایط باشی جوری فرار میکنی که باد هم به گرد پات نمیرسه
شرایط فوق العاده سخت کار و کار توقف ناپذیر
و بعد بازنشستگی هم مشکلات جسمی غیر قابل درمان ناشی از کار سخت که تا روز آخر زندگی باید درد بکشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
درمان تامین اجتماعی علیرغم نص صریح قانون مصوب ۶۹ تحت عنوان قانون الزام اخیرا طی قراردادی چنین رفتاری تحت عنوان برون سپاری با ظرافت خاصی نموده است لازم است بازرسی کل کشور و نمایندگان محترم مجلس به این قرارداد رجوع نمایید طی این قرارداد که با هلدینگی منعقد گردیده حتی انتصاب روسا بیمارستانهاو تشکیلات درمان تامین اجتماعی بنوعی از حیطه سازمان تامین اجتماعی خارج گردیده است..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
درمان تامین اجتماعی علیرغم نص صریح قانون مصوب ۶۹ تحت عنوان قانون الزام اخیرا طی قراردادی چنین رفتاری تحت عنوان برون سپاری با ظرافت خاصی نموده است لازم است بازرسی کل کشور و نمایندگان محترم مجلس به این قرارداد رجوع نمایید طی این قرارداد که با هلدینگی منعقد گردیده حتی انتصاب روسا بیمارستانهاو تشکیلات درمان تامین اجتماعی بنوعی از حیطه سازمان تامین اجتماعی خارج گردیده است..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
همه مردم طبق قانون اساسی و قانون خدا با هم برابر هستند، کارمند اینجا و آنجا، کارگر اینجا و آنجا، بی کار اینجا و آنجا و همه و همه، حق دارند از امکانات موجود بهره مند باشند، واقعاً اجری عدالت و تحمل عدالت هر دو کار سختیست! علی(ع) را شدت عدالت به شهادت رساند!!! نه جهالت گروهی!!!
-
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
وزارت نفت شده ملك خصوصي زنگنه و خانواده و دوستاش . يكي به داد اين وزارت خونه برسه اكثر كاركنان ناراضي هستن . بابا 50 ساله وزيري ول كن ديگه ژنرااال !!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
نیروهای شرکتی یا پیمانکاری در همه ارگانها از حقوق و مزایای کافی برخوردار نیستند. بیشترین کار و خدمات را انجام می دهند ولی امنیت شغلی ندارند. اختلاف نیروهای غیررسمی با نیروهای رسمی باید از بین برود و یا به حداقل برسد تا مفهوم عدالت در جامعه محقق شود.
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۹:۴۴ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
کارمندان نفت با ماهی 50 میلیون حقوق و هزینه درمان مجانی فرزند ایران هستند . بقیه ی کارمندان و مردم بیچاره نا خلف هستیم .
دل هر ایرانی از این همه تبعیض به درد میاد . چرا همه ی مطالب رو پخش نمیکنید. شما هم تبعیض را در رأس امور میدانید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
حقوق وزیرنفتم ماهی ۵۰ ملیون نیست چه برسه به ماکادمندای بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
کاملاً شفافه . اونها هزینه های واقعی درمان را آوردند که خدمات درمانی به گرد پایش هم نمی رسد
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۸:۵۴ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
لطفا یه سری هم به حقوق و مزایا و پاداش و کارانه و باشگاه های ورزشی و غیر ورزشی و ... نیروهای شرکت نفت بزنید....
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۱:۰۴ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
بزرگنمایی شده براتون. شما دوست عزیز اگه در دمای 50 درجه سانتیگراد و شرجی بالای 90 درصد تونستین نیروی متخصص پیدا کنید که روزی 12 ساعت کار کنه و مفت مفت هم کار کنه بفرستید بیان جنوب کار کنن. بعد هم یه سری به حقوق و مزایای مهندسین نفت در قطر، امارات و عربستان بزنید تا بفهمید نیروی متخصص در ایران با چه حداقلی در حال خدمت رسانی است. این به قول شما باشگاه و فلان که چشمتون رو گرفته، وزارت نیرو و دانشگاه ها و نیروهای مسلح و سایرین هم به شکلی دارن. فقط همه کمر بستن صنعت نفت رو نابود کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
چرا هیچ کسی ورود نمی‌کند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
از بس که شرکت نفتی ها خود را تافته جدا بافته می دانند، مگر با بقیه کارمندان چه فرقی دارند؟
همیشه خود را برتر از سایرین می دانند، مگرنه وضعیت سایر کارمندان از آنها بدتر است که بهتر نیست!!!!
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۱:۱۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
شما می دونی کار رو دکل نفتی یعنی چه؟ چشم ندارید این حد اقل ها را هم ببینید. الان رئیس جمهور بودجه رو به امید تولید نفت بسته. بعد دارید از دلسرد کردن صنعت نفت دفاع می کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
اگر تونستی نیمی از عمر کاریت رو دور از خانواده ودر شرایط سخت بگذرونی واگر تونستی بعد ۱۲ ساعت کار سخت که تمام بدنت رو طوری که نفت خام حتآ توی گوشهات رفته باشه و مجبور باشی ازسرتاپا خودتو گازوئیل بشوری واین کار هر روزت بمدت ۳۰سال و شاید بیشر باشه، بعدآ بیا درباره نفت وحقوق نفتی ها دم بزن
اگرتونستی فقط یکبار توی هوای طوفانی بمدت ۱۰ساعت توی یه کشتی باری بری سرسکو که همکاراتو که بمدت ۱۴شبانه روز دوراز خانواده بودن
عوض کنی، بخاطر شرایط بد آب و هوا نتونی ودوباره با این شرایط بد دریا
برگردی وهمکار ت مجبور بشه دوباره برگرده سرکار و بجای تو انجام وظیفه کنه که مبادا خدای ناکرده تولید کم بشه،،،
آنوقت بیا دم بزن،،،،مثل این می مونه که کسی درخت میوه بکاره اما نتونه از میوه اش استفاده کنه،
م
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
سلام و عرض ادب، من به عنوان یک کارمند صنعت نفت، از خدمات بهداشت و درمان ناراضی هستم، نارضایتی هم مختص به من و چند نفر محدود نیست بلکه عمومیت دارد و عده کثیری این مطالبه را داریم که چرا کیفیت خدمات، بهبود پیدا نمیکند علی رغم اینکه هزینه های بهداشت و درمان بالاست. قبلا هم به مسئولین پیشنهاد شده استفاده از خدمات بهداشت و درمان نفت را با دریافت فرانشیز همانندبیمارستان بانک ملی فراهم کنند و این مساله با سایر مراکز درمانی نیز برقرار شود. پیچیده نیست و نیازی نیست ابتکاری داشته باشند کافیه بروند از روی دست بقیه کار یاد بگیرند و اینهمه نارضایتی از بابت خدمات ضعیف ایجاد نکنند. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۹:۵۶ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
تفاوت شما با بقیه کارمندان چیه که حقوق بالای50 میلیون بگیرید و درمان مجانی . تازه اعتراض هم میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
این بیمه های متفاوت و امکانات متفاوت دولتی خود نوعی ایجاد اختلاف طبقاتی است.
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۰۷:۰۸ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۰ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
انتظار داریم باشگاه خبرنگاران جوان پیگیر این چنین مشکلاتی باشد
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۰۳:۳۸ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۳۲ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
ما بازنشستگان صنعت نفت مخالفت خود را اعلام میداریم برون
شما اگر راست می گوید طرح همسان سازی حقوق را اجرا ویا بگویید اضافات را به بازنشستگان عزیز که عمر خود را در خدمت این کشور صرف کردن پرداخت نمایند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
اگه راست میگید یه گزارش از میزان حقوق و مزایا و پاداش شرکت نفتی ها تهیه کنید
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۱:۲۸ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
و اون گزارش رو بگذارید کنار سختی و استرس شرایط کار کارکنان صنعت نفت. صنعتی که وقتی نیروی عملیاتی صبح سر کار می رود نمی داند ظهر سالم به خانه برمی گردد یانه؟ شما فقط یک عده کت و شلواری توی ادارات تهران دیدید فکر کردید شرکت نفتی یعنی اینها. لطفا تشریف ببرید خارک، عسلویه، ماهشهر، پارسیان، آغاجاری و امثالهم تا بفهمید نفتی های اصلی با چه شرایط دشوار و بی امکاناتی دارند کار می کنند.
آخرین اخبار