دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی از جوانان خواست برای فعالیت در انتخابات ۱۴۰۰ به ائتلاف سراسری جبهه جهادگران بپیوندند.

فراخوان سراسری جبهه جهادگران برای انتخاباتبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، وهاب عزیزی فعال سیاسی اصولگرا و دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی طی نامه‌ای از جوانان خواست برای فعالیت در انتخابات ۱۴۰۰ به ائتلاف سراسری جبهه جهادگران بپیوندند.

متن نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جوانان عزیز سلام

چند وقتی است کشور عزیزمان ایران دچار مشکل شده است. چرخ مدیریت اجرایی کشور سخت می‌چرخد. احساس می‌شود که عده‌ای خوش ندارند این چرخ به سلامت بچرخد.

در سایه تحریم‌های خارجی و کارشکنی‌های داخلی؛ اشتغال، ازدواج، مسکن و حتی وعده غذایی گرم از لیست نیاز‌های اولیه جوانان خارج شده و تبدیل به آرزو‌های محال گشته است.

ما معتقدیم تنها راه برون رفت از بحران مدیریتی کشور، به میدان آمدن اراده جوان‌های مومن و شجاع است؛ تا با تکیه بر ایمان و اراده جهادی، کشتی مدیریت کشور را به ساحل امن برسانیم. مسیر تغییر و تحول از درون صندوق‌های رای می‌گذرد.

چند ماه دیگر در کشور ما دو انتخابات سراسری و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود. تمام توجه زیاده خواهان و دشمنان نظام و انقلاب به این انتخابات است. کسانی که چشم طمع بر جیب مردم دارند، برای این انتخابات برنامه ریزی‌های دقیق و حرفه‌ای انجام داده اند. این‌ها برای ربودن نتیجه نهایی آرای مردم، حاضر هستند دست به هر نوع حیله و تبلیغات دروغین بزنند.

برای صیانت از دستاورد‌های انقلاب که سرمایه اصلی مردم است، هوشیاری سیاسی و بصیرت دینی جوان‌ها می‌تواند چاره کار باشد.

جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی از همه جوان‌های مومن و غیور دعوت به یک ائتلاف سراسری برای فعالیت و حمایت انتخاباتی می‌کند. ما اعتقاد داریم با همت و یکدلی جوان‌ها می‌توانیم در تحقق تشکیل یک دولت جوان و جهادی گام‌های بلندی برداریم. دولتی که بتواند آلام "سیاسی اقتصادی" مردم را مرحم بگذارد.

گام بعدی، سیاست زدایی از شورا‌های اسلامی شهر است.

همانطور که می‌دانید بر اساس قانون، کلیه امور مدیریت شهر‌ها بر عهده اعضای شورا‌های اسلامی شهر است، از انتخاب شهردار تا آسفالت خیابان‌ها و تعیین عوارض‌های متعدد. هدف از تشکیل شورا‌ها این بود که نخبگان مردمی و معتمدین محلی که به مسائل و مشکلات آشنا هستند، مدیریت شهر را به دست بگیرند. اما در شهر‌های بزرگ و کلانشهر‌ها این هدف محقق نشد. از همان ابتدا با ورود سیاست مداران و جریان‌های سیاسی، در مسیر شورا‌های اسلامی شهر انحراف ایجاد شد. هر چه وابستگی سیاسی شورا‌ها بیشتر شد، انحراف از هدف زیادتر و عملکرد آن‌ها ضعیف‌تر شد. از زمانی که انتخابات شورا‌ها با ریاست جمهوری تجمیع گردید، تضعیف و سیاسی شدن شورا‌های شهر نیز سرعت بیشتری گرفت. در حالی که شورا یک نهاد اجتماعی است، نه سیاسی.

خیلی از مشکلات مردم که می‌بایست توسط شورا‌ها حل شود، به حاشیه رانده شد. برای نجات مدیریت شهری، لازم است در انتخابات ۱۴۰۰ از شورا‌های شهر سیاست زدایی کنیم.

از شما جوان‌های فعال و کاردان دعوت می‌کنیم برای ثبت نام در انتخابات شورای شهر خودتان آماده شوید. آماده شویم برای آبادانی شهر‌ها باهم و یکدل در سراسر کشور، یک لیست واحد جهادی متشکل از نخبگان غیرسیاسی بدهیم. لیستی که آرمانش کاستن از مشکلات شهرمان باشد، نه منافع جریان‌های سیاسی.

تا پیروزی نهایی در کنار شما هستیم. برای اطلاع از برنامه‌های انتخابات و همراهی با جبهه جهادگران به وب سایت "جهادگران نیوز" مراجعه کنید.

وهاب عزیزی

دبیرکل جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار