خبر خوش برای آجیل فروشان مشهدی/ دریافت مجوز فعالیت در شرایط قرمز کرونایی

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: دو صنف قنادان و فروشندگان آجیل و خشکبار مشهد از مشاغل گروه دو به مشاغل گروه یک انتقال یافتند و ممنوعیت فعالیت آن‌ها در شرایط قرمز کرونایی منتفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود بنانژاد رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا دو صنف قنادان و فروشندگان آجیل و خشکبار را در زمره مشاغل گروه دو قرار داده بود که در شرایط قرمز مشهد به لحاظ شیوع کرونا، فعالیتشان ممنوع شده بود.

او افزود: در پی درخواست‌های مکرر قنادان و فروشندگان آجیل و خشکبار مبنی بر فعالیت بدون ممنوعیت یا محدودیت به لحاظ ماهیت کاری آنان، ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد استانی مقابله با کرونا رای به جابه‌جایی این مشاغل از گروه دو به گروه یک دادند.


بیشتر بخوانید

 

رئیس اتاق اصناف مشهد ادامه داد: هرچند مشهد از نظر شیوع کرونا در وضعیت نارنجی قرار گرفته است و ممنوعیت فعالیت صنوف قنادان و فروشندگان آجیل و خشکبار برطرف شده است، اما در صورت بازگشت مشهد به شرایط قرمز، این دو صنف بدون ممنوعیت یا محدودیت قادر به فعالیت خواهند بود.

بنانژاد بیان کرد: از ۱۴ آبان ماه براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا دو نوبت فعالیت صنوف محدود و ممنوع شد. در بازه زمانی ۱۴ آبان ماه تا ابتدای آذرماه، مشاغل گروه دو و سه ناگزیر به تعطیلی بعد از ساعت ۱۸ و در بازه زمانی اول تا ۱۸ آذرماه ناگزیر به تعطیلی شدند.

او تصریح کرد: از ۱۴ آبان ماه تا روز گذشته با همکاری سایر دستگاه‌های نظارتی ۲۰۰ هزار و ۳۸ مورد بازرسی از سطح صنوف مختلف در مشهد انجام شد که منجر به صدور چهار هزار و ۱۰ مورد اخطار کتبی، تنظیم ۷۳۲ فقره فرم جریمه و ۶۸۲ مورد پلمب واحد صنفی شد.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.