پرونده ۳۳ پروژه مهم و تاثیرگذار استان یزد تا پایان سال بسته می‌شود

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: اعتبارات لازم برای تکمیل ۳۳ پروژه مهم و تاثیرگذار ناتمام استان تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حسینی پور، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: برای تکمیل ۳۳ پروژه مهم و تاثیرگذار ناتمام استان با رعایت سهم همه شهرستان، تفاهم نامه امضا شده و بخش قابل توجهی از اعتبارات آن نیز تامین و بر اساس روند اجرا تا پایان امسال این طرح‌ها به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: رویکرد استان به سرانجام رسیدن و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است که در سال جاری برخی از پروژه‌های بزرگ ناتمام استان مانند کتابخانه مرکزی با اعتبارات سفر رهبری تکمیل و آماده افتتاح شده است.

به گفته حسینی پور پارکینگ بیمارستان شهید رهنمون نیز از محل همین اعتبارات اجرا می‌شود و آمفی تئاتر دانشگاه یزد نیز که ۲۰ سال رها شده بود، ردیف بودجه دارد و طی یکسال آینده بهره برداری می‌شود.

ساخت ۳۲ زمین چمن مصنوعی در استان یزد

حسینی پور همچنین از برنامه ریزی برای احداث زمین چمن مصنوعی در مدارس دولتی استان خبرداد و گفت: پارسال ۳۲ زمین چمن مصنوعی با استاندارد بالا در مدارس استان ساخته شدکه تداوم این برنامه امسال هم در دستور کار قرار دارد.

او در خصوص رسیدگی به وضعیت بیمارستان‌های استان نیز گفت: در بحث بهداشت و درمان اقدامات موثری برای ارتقاء شاخص‌های درمانی استان صورت گرفته و الان همه شهرستان‌های بیمارستان دارد و آخرین اقدام در این زمینه تمهیدات لازم برای ساخت بیمارستان خاتم بود که با همکاری بخش‌های مختلف صورت گرفته است.

حسینی‌پور با بیان توسعه و تامین تجهیزات برای بیمارستان‌های بهاباد، ابرکوه، مهریز، اردکان و میبد، اظهار داشت: بیمارستان شهید صدوقی یزد وضعیت خوبی نداشت که برای بخش پیوند مغز استخوان و تولید مثل و دیگر بخش‌هایی دیگری مانند آشپزخانه آن مشکلات رفع شده است و تا دهه فجر بیمارستان تخصصی سوانح و سوختگی استان نیز افتتاح می‌شود که علاوه بر یزد، چند استان دیگر را می‌تواند پوشش دهد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
پارکینگ پارکینگ پارکینگ چرا نمی سازید این همه مهاجر و خودرو فقط جریمه پارکینگ رو میگیرید؟ کو کجا و چند تا پارکینگ ساختید؟ چقدر از مردم جریمه و عوارض گرفتید کو خدماتتون؟
عوارض خودرو چرا برای روکش آسفالت هزینه نمی شود ولی برای نصب موانع افقی و طولی در خیابنها خوب هزینه شده!! برای نصب نرده های فلزی خوب هزینه شده!!!