حجت الاسلام نبی زاده گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و توانمند کردن تشکل‌های مذهبی در برابر تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن و شبکه سازی فعالان فرهنگی در جامعه ضرورت دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با تاکید بر لزوم برشبکه سازی فعالان فرهنگی گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و توانمند کردن تشکل‌های مذهبی در برابر تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن، تغذیه فکری، نیروسازی از نیاز‌های امروز  و شبکه سازی فعالان فرهنگی جامعه هستند.

او خواستار کار جمعی و باهم کارکردن و نیز وحدت رویه فعالان فرهنگی و تشکل‌های مذهبی شد و افزود: شبکه سازی فرهنگی در اندیمشک با حضور ادارات و نهاد‌های فرهنگی و حمایت از برنامه‌های فرهنگی، مذهبی مساجد و تشکل‌های دینی ضروری است.

حجت الاسلام نبی زاده از اقدامات، برنامه ها، زحمات و تلاش‌های رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک تشکر و قدردانی کرد.

همچنین جلسه هم افزایی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد و روسای حوزه‌های علمیه و پایگاه‌های اجتماعی، مسئول ستاد عتبات عالیات و هیئت رزمندگان، مسئولان مراکز فعال فرهنگی، گروه‌های جهادی، هیئت‌های مذهبی و بانوان فرهیخته نقطه نظرات خود را پیرامون برنامه‌های فرهنگی شهرستان بیان کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.