مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از اجرای مانور سراسری اصلاح ولتاژ و تعدیل روشنایی معابر با حضور ۹۷ اکیپ عملیاتی امروز و فردا در استان همدان خبر داد.

شیرزاد جمشیدی, مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشاره به برنامه‌های تدوین شده با هدف اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق اظهار داشت: مانور سراسری توزیع برق با رویکرد اصلاح ولتاژ و تعدیل روشنایی معابر همزمان با سراسر کشور در استان همدان برگزار شد.

او افزود: مانور سراسری اصلاح ولتاژ و تعدیل روشنایی معابر در استان همدان طی دو روز در ۲۷ و ۲۸ آذر ماه در همه شهرستان های استان همدان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: در قالب این مانور عملیاتی همچنین  ۱۰ دستگاه پست هوایی با مجموع ظرفیت یک هزار و ۵۴۰ کیلوولت آمپر به منظور کاهش شعاع تغذیه ساخته می‌شود.

جمشیدی با اشاره به تبدیل ۷.۳ کیلومتر شبکه سیمی فشار ضعیف به کابل خودنگهدار با هدف افزایش سطح مقطع شبکه ابراز داشت: تعدیل بار فیدر‌های فشار ضعیف و اصلاح جمپر، برای بهبود ولتاژ مشترکان دارای ضعف ولتاژ در سطح استان نیز از دیگر طرح‌های اجرایی در این مانور است.

او با اشاره به اکیپ‌های شرکت کننده در مانور عنوان کرد: در این مانور ۹۷ اکیپ با ۲۰۹ نفر در قالب شرکت‌های پیمانکاری و همکاران شرکت توزیع حضور دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بیان کرد: ۹۷ دستگاه خودروی سبک عملیاتی، ۶ دستگاه خودروی جرثقیل و ۲۰ دستگاه بالابر برای اجرای مانور سراسری اصلاح  ولتاژ و تعدیل روشنایی معابر در استان همدان به کارگیری شده است.

جمشیدی با اشاره به هزینه‌کرد ۱۱ میلیارد و ۱۹۹ میلیون ریال برای اجرای مانور گفت: هدف از اجرای مانور اصلاح ولتاژ، بهبود و استانداردسازی ولتاژ ۲ هزار و ۷۱ مشترک و کاهش تلفات انرژی است.

او افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، بهبود کیفیت برق تحویلی به مشترکان و افزایش سطح رضایتمندی مشترکان را از دیگر اهداف برگزار این مانور برشمرد.

جمشیدی تصریح کرد:طرح تعدیل روشنایی معابر وسط بلوار نیز به منظور صرفه‌جویی ۱.۶ مگاوات و همچنین از مدار خارج کردن ۷ هزار و ۹۵۰ دستگاه چراغ با اعتبار ۸۲۰ میلیون ریال  با تلاش  ۲۳ اکیپ اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار