رضایی: با لغو شدن بازی پرسپولیس اوضاع ما بهتر شد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: لغو بازی‌مان با پرسپولیس باعث شد بازیکنان ما بیشتر تمرین کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در کنفرانس خبری قبل از بازی با تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم، در رابطه با وضعیت حال حاضر این تیم بیان کرد: روی شرایط روحی بازیکنان کار کرده ایم و تمرکزمان روی امتیاز‌هایی است که از دست داده ایم. تیم ما تمرینات خوبی داشته است و امیدوارم در این بازی به حقمان برسیم.

او ادامه داد: ذوب آهن بازیکنان خوبی دارد، اما چند نفر از بازیکنان ما همچنان کرونا دارند و نمی‌توانند بازی کنند. یک سری از بازیکنان که تازه به تیم ملحق شده اند، وضعیت خوبی ندارند. مشکلات فقط مربوط به این بازی نیست و پارسال هم مشکلات در مورد تیم ذوب آهن وجود داشته است. لغو بازی با پرسپولیس به ما بسیار کمک کرد و باعث شد بازیکنان ما بیشتر تمرین کنند و با تیم همراه باشند.

رحمان رضایی در رابطه با داور دیدار ذوب آهن و استقلال اظهار داشت: این داور، داور بازی با پرسپولیس است و فکر می‌کنم می‌توانستند او را عوض کنند. این موضوع خودش من را متعجب می‌کند. بازی با پرسپولیس شرایط خودش را داشته و این بازی هم شرایط خودش را دارد. امیدوارم شرایط از نظر داوری بهتر شود و واقعا دیگر جایی برای اشتباهات داوری نداریم.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: من گلایه‌ای ندارم و فقط امیدوارم بازی خوبی شود، چون استقلال نیز تیم خوبی است. تیم ما غایبان زیادی دارد. یک سری بازیکنان ما مثل قاسم حدادی فر، ابراهیم زاده، مجتبی حقدوست، حمید ملکی و یوسف بهزادی هنوز شرایط مناسبی ندارند. شرایط تیم ما به لحاظ غیبت بازیکنان و عدم حضور آن‌ها نیز نسبت به آبی پوشان بدتر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار