پنجره نقل و انتقالات سپیدرود باز شد

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت اعلام کرد پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز شده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی آقازاده مدیرعامل باشگاه سپیدرود اظهار داشت: موفق شدیم ۲ میلیارد تومان از بدهی‌های قطعی باشگاه سپیدرود رشت را تسویه کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت افزود: حدود یک و نیم میلیارد تومان از این تسویه حساب‌ها مربوط به کسانی بود که در کمیته انضباطی از سپیدرود شکایت کرده بودند که به صورت نقدی از شاکیان رضایت گرفته شد و بخش دیگر مربوط به افرادی بود که قبل از طرح شکایت توانستیم از آن‌ها رضایت قطعی بگیریم.

آقازاده با اعلام باز شدن پنجره نقل و انتقلاتی و صدور کارت بازیکنان سپیدرود برای شرکت در فصل جدید فوتبال ایران اظهار داشت: حجم بدهی‌های انباشته شده سپیدرود در چند سال اخیر بسیار بالا است. ما بعد از مدت‌ها موفق شدیم به جای افزودن به بدهی‌ها بخش قابل توجی از تعهدات مالی گذشته باشگاه را کم کنیم که با توجه به ۲ سقوط متوالی سپیدرود از در لیگ برتر به دسته دوم و حواشی مرتبط با آن فکر می‌کنم کار بزرگی بوده است.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت جذب نفرات شایسته، نامدار و بومی را از دیگر اتفاقات خوب فصل جدید عنوان کرد و گفت: یکی از اصلی‌ترین دلایل ۲ سقوط متوالی بی توجهی به ظرفیت‌های بومی بود و همانطور که همه می‌دانیم در هر ۲ صعود پی در پی، سپیدرود یک تیم کاملا بومی در اختیار داشت و امسال هم ما یک تیمی با ظرفیت بیش از ۹۰ درصد بومی و با تحمیل کمترین بار اقتصادی به سپیدرود، تیم راهی مسابقات کردیم.

آقازاده افزود: پس از ۲ سقوط سپیدرود کمتر کسی تصور می‌کرد که با این حجم از مشکلات بتوان تیمی با حضور بازیکن مطرح را آماده حضور در مسابقات کرد که با اعتماد به سهیل حق شناس سرمربی جوان و کادر کاملا بومی و همچنین همدلی وفاداران به سپیدرود که در این روز‌ها تمام وقت کنار ما حضور داشتند و حمایت‌های پیشکسوتان باشگاه و هواداران موفق شدیم گام بزرگی بر داریم. البته خودمان هم خوب می‌دانیم که تازه در ابتدای راه قرار داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار