بازیکن تیم ملی کبدی ساحلی:

شانس قهرمانی تیم ملی کبدی زیاد است/ پرسپولیس قهرمان آسیا می‌شود

بازیکن تیم ملی کبدی ساحلی در خصوص وضعیت فعلی خود و تمرینات تیم ملی توضیحاتی را ارائه کرد.

زهرا کریمی بازیکن تیم ملی کبدی ساحلی بانوان ایران در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با شرایط تمرینی تیم ملی اظهار داشت: چهارمین اردوی تیم ملی کبدی بانوان ۱۵ تا ۲۴ آذر برگزار شد، اما من به دلیل ابتلا به کرونا نتوانستم در این اردو شرکت کنم. روز دوشنبه تست کرونا دادم و نتیجه اش منفی شد. انشاالله در اردوی بعدی تیم ملی شرکت می‌کنم.

بازیکن تیم ملی کبدی ساحلی در خصوص اردوی سوم تیم ملی بیان کرد: متاسفانه اردوی قبلی را به دلیل شکستگی دستم از دست دادم. یکی از انگشتان دستم شکست و به همین دلیل دستم را گچ گرفتم. پس از شکستگی دستم به ویروس کرونا مبتلا شدم و به همین علت نتوانستم فیزیوتراپی کنم. در حال حاضر کرونا را شکست داده ام و در جلسات فیزیوتراپی شرکت می‌کنم و روند بهبود دستم سریع‌تر شده است.

او درباره شرایط فعلی خود گفت: به دلیل شکستگی دست و ابتلا به کرونا بدنم کمی ضعیف شده است که در روز‌های آتی با بدنسازی این ضعف را جبران می‌کنم.


بیشتر بخوانید


شانس قهرمانی تیم ملی کبدی زیاد است

کریمی در رابطه با اولین حضور تیم ملی کبدی ساحلی بانوان در مسابقات آسیایی و شانس قهرمانی کشورمان در این رقابت‌ها گفت: تیم ملی شانس زیادی برای قهرمانی در بازی‌های آسیایی ساحلی سانیا دارد. در کبدی ساحلی تیم‌ها متشکل از ۶ بازیکن هستند. وضعیت بازیکنان تیم ملی خیلی خوب است. پیش از این هم ۲ اردوی تدارکاتی به صورت مجازی و یک اردوی حضوری برگزار شده بود.

بازیکن تیم ملی درباره رقبای جدی ایران در رقابت‌های کبدی ساحلی اظهار کرد: در کبدی ساحلی علاوه بر هند و پاکستان، سریلانکا و تایلند نیز قدرتمند هستند. به طور کلی شرایط کبدی ساحلی و سالنی متفاوت است و بعضی تیم‌ها که در سالنی قدرتی ندارند، در کبدی ساحلی خود را به عنوان یک مدعی مطرح می‌کنند.

شانس قهرمانی تیم ملی کبدی زیاد است/ پرسپولیس، اولسان را شکست می‌دهد

او در خصوص امکانات تیم ملی کبدی بیان کرد: در تهران یک کمپ اختصاصی به همت عباس اورسجی رئیس و عوامل فدراسیون کبدی در حال ساخت است. آن‌ها شبانه روز برای آماده سازی این کمپ زحمت می‌شکند. با افتتاح آن کمک بزرگی به کبدی کشورمان می‌شود.

پیش از کبدی، دو و میدانی و کاراته کار می‌کردم

کریمی در خصوص شرایط خود قبل از پیوستن به تیم ملی کبدی گفت: پیش از اینکه کبدی کار شوم به صورت جدی کاراته و دو و میدانی کار می‌کردم. در رقابت‌های کاراته صاحب عنوان آسیایی هم هستم.

او ادامه داد: در گذشته مسابقات استعدادیابی خوبی در مدارس برگزار نمی‌شد و افراد مجبور بودند رشته‌های مختلف را امتحان کنند تا ببینند در کدام رشته استعداد دارند.

او افزود: من در مسابقات آمادگی جسمانی مدارس شرکت کرده بودم. رکورد خوبم در مسابقات دو باعث شد مورد توجه مربی دو و میدانی قرار بگیرم و به همین علت مدتی در این رشته فعالیت کردم.

کریمی درباره نحوه پیوستن خود به تیم ملی کبدی اظهار کرد: من به صورت حرفه‌ای در رشته کاراته فعالیت می‌کردم. در آن زمان ماهرخ دانش (سرمربی فعلی تیم ملی کبدی ساحلی) مربی کبدی استان تهران بود و از مربی کاراته من درخواست کرد چند بازیکن که آمادگی جسمانی خوبی دارند به تیم کبدی استان بفرستد.

او ادامه داد: من چند جلسه با کبدی کاران تمرین کردم و پس از آن در رقابت‌های شهرداری شرکت کردم. دانش از عملکردم راضی بود و به من گفت استعداد خوبی در رشته کبدی دارم و در صورت فعالیت در این رشته می‌توانم بازیکن تیم ملی شوم.

او افزود: رشته کبدی برای من جذابیت داشت. مدتی در ۲ رشته کبدی و کاراته فعالیت کردم، اما از زمانی که در لیگ دسته یک و مسابقات جوانان کبدی شرکت کردم، فعالیت حرفه‌ای ام را در این رشته ادامه دادم.

کریمی ادامه داد: من از مهر ماه سال ۱۳۹۳ کبدی کار می‌کنم و تاکنون ۲ مدال طلای آسیایی کسب کرده ام.

پرسپولیس قهرمان آسیا می‌شود

بازیکن تیم ملی در خصوص پیش بینی خود از برنده دیدار پرسپولیس و اولسان هیوندای در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا  گفت: انشاالله تیم پرسپولیس به مقام قهرمانی آسیا برسد. فکر می کنم می‌کنم سرخپوشان با نتیجه ۲ بر صفر اولسان هیوندای را شکست دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار