رئیس آموزش عمومی اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران از برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت ریسک در سطح مدیران و روسای عملیاتی این شرکت خبر داد.

سید روح الله موسوی رئیس آموزش عمومی اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دوره‌های آموزشی مدیریت ریسک در سطح مدیران و روسای عملیاتی این شرکت برگزار شدند.

او هدف از برگزاری این دوره‌ها را ایجاد نگرش با رویکرد مدیریت پیش فعال و پیشگیرانه مخاطرات بالقوه در کار عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی این دوره‌ها به صورت مجازی در قالب برنامه ریزی آموزشی شرکت برگزار شدند.

موسوی با اشاره به اینکه دوره نخست آموزشی ویژه مدیران با حضور ۲۰ نفر از مدیران عملیاتی، پشتیبانی و ستادی از طریق برخط (آنلاین) تشکیل شد، اظهار کرد: دوره دوم که به روسای بخش‌های مختلف شرکت اختصاص داشت، به مدت ۸ ساعت در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر تشکیل شد و ۲۲ نفر در آن مشارکت داشتند.

رئیس آموزش عمومی اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران بیان داشت: در این دوره هاشم ستاره استاد دانشگاه صنعت نفت مباحثی همچون مدیریت پیشگیرانه مخاطرات بالقوه، توانمندی در طبقه بندی مخاطرات براساس احتمال رخداد و شدت رخداد احتمالی، توانمندی در ادراک مناسب و ارائه منطقی راهکار‌های مناسب در این رابطه تدریس کرد و به پرسش‌های شرکت کنندگان در دوره پاسخ داد.

او در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و عمومی برای کارکنان در سال ۹۹ با توجه به محدودیت‌های کرونایی، ادامه داد: با شیوع بیماری کووید ۱۹ به منظور تبدیل تهدید ناشی از شیوع این ویروس به فرصت، این اداره به منظور وظیفه ذاتی خود در امر توانمندسازی کارکنان و تحقق نیاز‌های آموزشی آنان طی امسال به صورت مجازی نسبت به برنامه ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی غیر حضوری اقدام نموده است.

موسوی اظهار داشت: در همین ارتباط از ابتدای سال تاکنون دوره‌های مختلفی از جمله مدیریت زمان، اصول و فنون مذاکره، مدیریت استرس، مدیریت رفتار سازمانی، آیین نگارش و مکاتبات اداری، هوش هیجانی و نرم افزار لند مارک برنامه ریزی و اجرا گردیده و چند دوره نیز در مراحل اجرا قرار دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.