فرماندار شهرستان هرسین از مردم خواست با پرهیز از دورهمی‌ها و مهمانی‌های شبانه مخصوصا در شب یلدا به قطع زنجیره انتقال کرونا کمک کنند .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین از مردم خواست با پرهیز از دورهمی‌ها و مهمانی‌های شبانه مخصوصا در شب یلدا به قطع زنجیره انتقال کرونا کمک کنند .

او گفت : به دلیل نبود رعایت فاصله اجتماعی در دورهمی‌های شبانه و خانوادگی امکان برگشت این شهرستان به وضعیت قرمز وجود دارد.

کنجوریان افزود: به لطف خدای بزرگ، همکاری مردم و تلاش مسئولان، شهرستان هرسین از لحاظ شیوع و ابتلا به کرونا در وضعیت خوبی قرار دارد و انتظار داریم با همراهی مردم و اصناف این وضعیت تغییرات مثبتی داشته باشد.

️کنجوریان با اشاره به ادامه منع تردد‌های شبانه در این شهرستان افزود: منع تردد‌های شبانه همچنان در شهرستان هرسین اجرا میشود و در همین راستا تعداد ۷۴۶ فقره جریمه ۱ میلیونی، ۵۰۰ هزار تومانی و ۲۰۰ هزار تومانی برای خودرو‌های متخلف صادر شده است.

فرماندار هرسین ادامه داد: ممنوعیت تردد خودرو‌های غیر بومی به شهرستان هرسین همچنان با جدیت توسط نیروی انتظامی و راهور اجرا میشود.

کنجوریان افزود: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان هرسین حدود ۹۰۰ مورد بازرسی از اصناف صورت گرفته است و در همین راستا ۶۰ مورد اخطاریه کتبی بعلت نقض پروتکل‌های بهداشتی برای اصناف صادر شده است

او گفت: ۱۸ واحد صنفی به علت نداشتن توجه به تذکرات و هشدار‌های تیم نظارت و پایش به دستگاه قضایی معرفی شده اند.

عبادالله کنجوریان ادامه داد: جمعاً ۱۳۹ نفر در قرارگاه شهید سلیمانی شهرستان هرسین فعالیت دارند و از این تعداد ۸۵ نفر از کارکنان سپاه و بسیج، ۲۷ نفر از کارشناسان شبکه بهداشت، ۵ نفر پزشک، ۵ نفر پرستار و ۱۷ نفر از هلال احمر حضور دارند.

فرماندار هرسین گفت: ما برای خدمت به مردم آمده ایم، نباید بگذاریم بواسطه کرونا یا عدم حضور تعدادی از کارکنان ادارات در محل کار مشکلات مردم حل نشده باقی بماند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.