معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه اعلام کرد که احداث آزاد راه همدان کرمانشاه و بیستون حمیل با هشت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان دنبال می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : آزاد راه همدان کرمانشاه و بیستون حمیل اکنون مراحل مقدماتی را طی کرده و در حال واگذاری به بخش خصوصی برای آغاز عملیات اجرایی است.

او گفت : آزاد راه همدان به کرمانشاه با هفت هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری از انتهای آزاد راه ساوه همدان آغاز می‌شود و تا شهرستان کرمانشاه ادامه دارد.

معاون استاندار کرمانشاه افزود: آزاد راه بیستون با حمیل نیز که از شهر بیستون آغاز و تا انتهای حوزه استحفاظی شهر حمیل ادامه دارد با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اجرایی می‌شود.

سالاری، زیرساخت‌های جاده‌ای کرمانشاه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اکنون کرمانشاه به تمام استان‌های همجوار به واسطه راه‌های بزرگراهی متصل است.

او ادامه داد: در سه سال گذشته با وجود مشکلات اقتصادی و بودجه‌ای توانستیم بخش اعظمی از راه‌ها را روکش آسفالت، خط کشی و دارای علایم کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه خدمات دهی در راه‌های استان به صورت ۲۴ ساعت است، گفت: علاوه بر نیرو‌های خدوم راهداری نیرو‌های پلیس و هلال احمر نیز به صورت ۲۴ ساعته در راه‌ها حضور دارند و برای کاهش تلفات جاده‌ای تلاش می‌کنند.

سالاری افزود: اکنون تمام دوربین‌های جاده‌های استان فعال است و دوربین‌های دستی نیز به اندازه کافی در اختیار پلیس قرار دارد تا از آن‌ها به منظور کاهش تخلفات و تلفات جاده‌ای استفاده شود.

او با اشاره به مرکزیت کرمانشاه در غرب کشور گفت: به زودی به واسطه ایجاد دهکده لجستیک در کرمانشاه شاهد رونق و توسعه چشمگیر بخش حمل و نقل خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به راه اندازی راه آهن کرمانشاه افزود: راه آهن کرمانشاه خسروی در حال ساخت است که راه آهن ایران را به راه آهن خانقین عراق و سپس به بندر لاذقیه سوریه متصل می‌کند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.