یلدای ماندگار/ آزادی شش زندانی جرائم غیر عمد در بافق

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: همزمان با میلاد حضرت زینب (س) با همت نیکوکاران روستای مبارکه شش زندانی جرائم غیر عمد به آغوش خانواده باز گشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا فتاحی بافقی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق گفت: همزمان با میلاد حضرت زینب (س) و به همت خانه‌های هلال و نیکوکاران آزادی شش زندانی بافقی جرائم غیر عمد،  یلدایی ماندگار را رقم خورد.

او افزود: با پیگیری‌های قضایی و همراهی دادستان و همچنین همکاری متقابل انجمن حمایت از زندانیان، شش تن از زندانیان جرایم غیرعمد بافقی به آغوش خانواده باز گشتند.

 فتاحی ادامه داد: به خواست خداوند متعال و همت خیران ، گشایشی صورت گرفت که این عزیزان شب یلدا را در کنار خانواده هایشان باشند.

او تلاش خیران در این زمینه را امری خداپسندانه و مصداق بارز بشر دوستی عنوان کرد و گفت: یکی از رسالت‌های جمعیت هلال احمر، ایجاد بستری برای جلب مشارکت خیران و ترویج فرهنگ بشر دوستی است و امروز شاهد مهیا شدن این فضا در سطح جامعه هستیم.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق ضمن بیان اینکه طبق گفتگوی به عمل آمده چند تن دیگر از زندانیان جرایم غیرعمد بزودی آزاد می‌شوند، گفت: از همه مردم و خیران خواست تا برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تلاش کنند.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.