سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۳۳۰ تن کالای اساسی مورد نیاز مردم ویژه بازار شب یلدا در استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، بختیار رازانی،سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان  با بیان اینکه برای تامین کالا‌های اساسی هیچ مشکلی نداریم، اظهار داشت: براساس برنامه ریزی لازم به منظور تامین کالا‌های اساسی مصرفی شب یلدا ۱۰۰ تن مرغ منجمد با قیمت مصوب ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان، همچنین ۱۵۰ تن روغن مایع، ۳۰ تن روغن جامد و ۵۰ تن شکر در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سایر فروشگاه‌های منتخب استان توزیع شده است.

او افزود: اکنون بازرسان سازمان صمت صبح و عصر از سطح بازار هم برای قیمت‌ها و هم برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بازرسی لازم را از اصناف انجام می‌دهند تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف با واحد‌های متخلف برخورد داشته باشند.

رازانی در ادامه از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از واحد‌های صنفی مراتب را به شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت گزارش دهند.

در حال حاضر ۵۱ هزار واحد صنفی در لرستان فعالیت دارند که سهم خرم آباد از این واحد‌ها ۱۷ هزار واحد است.

اکنون تمام شهرستان‌های استان لرستان بجزء شهرستان چگنی با وضعیت زرد، دیگر شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

تا ۲۶ آذر ابتلای ۵۸ هزار و ۸۶۷ شهروند لرستانی به ویروس کرونا تایید شده است که از این تعداد یک هزار و ۲۴۸ نفر نیز جان باخته اند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار