هاشمی خودداری از ایجاد تجمع و رعایت مصوبات ملی و استانی کرونا در شهرستان حمیدیه در شب یلدای امسال را الزامی دانست.

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا، مقرر شد همه اصناف به جز مشاغل گروه اول باید تا ساعت ۱۸ تعطیل شوند، ضمن اینکه خودداری از برگزاری هرگونه تجمع و دورهمی در شهرستان در شب یلدا الزامی است.

او مشاغل گروه اول را شامل؛ سوپر مارکت ها، نانوایی ها، داروخانه‌ها و میوه فروشی‌ها اعلام کرد و افزود: بنا به مصوبات ستاد فوق الذکر، محدویت‌های تردد از ساعت ۲۰ اعمال خواهد شد.

هاشمی بر تعامل و همکاری اداره صمت، اماکن نیروی انتظامی، پلیس راهور و ناحیه مقاومت بسیج حمیدیه در این زمینه تاکید کرد و اظهار داشت: مردم ولایتمدار شهرستان جهت حفظ سلامت خود و دیگران ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از ایجاد هر نوع تجمع خودداری نمایند.

با اعمال محدودیت‌های کرونایی در کشور و خوزستان، تعطیلی اصناف از هفته‌های گذشته و اجرای طرح محله محور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مرگ و میر ناشی از ابتلا به بیماری کرونا ویروس به میزان چشمگیری کاهش یافته است، بطوریکه امروز یکشنبه ۳۰ آذر ماه ۱۷۷ نفر در کشور جان خود را از دست داده اند و یک روز از هفته گذشته نیز فوت بیمار کرونایی در استان خوزستان ثبت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.