رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: دیروز آخرین بیمار ICU کرونا بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان با حال مساعد خوب ترخیص شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به آخرین وضعیت بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: خوشبختانه بخش ICU یک بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان دیروز آخرین بیمار خود را ترخیص کرد و خالی شد.

او ادامه داد: در حال حاضر ۴۰ بیمار مبتلا به کووید - ۱۹ در این بیمارستان بستری هستند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد: شرایط بیماری کووید - ۱۹ در جنوب غرب خوزستان، بسیار خوب است و باید قدر این شرایط را بدانیم و متوجه باشیم که با زحمات زیادی این وضعیت حاصل شده است.

سلمان‌زاده  تصریح کرد:دیروز ۱۰ نفر نیز بهبود و از بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان ترخیص شده اند.

 او گفت:به شهروندان عزیز توصیه می‌کنم تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی که همان استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و شست و شوی مرتب دست‌ها است را رعایت کنند.

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی طالقانی آبادان که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در درمان مجروحان داشت امروز به خط مقدم جنگ با ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان تبدیل شده است.

کادر درمانی این بیمارستان شبانه روز به صورت خالصانه به بیماران کرونایی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.