در بسته حوادث دوشنبه یکم دی ماه ۹۹ بخوانید؛

دستگیری سارق کابل‌های مخابراتی در مسجدسلیمان/ سارقان موتورسیکلت‌ها در شادگان به دام افتادند

حوادث امروز دوشنبه یکم دی ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز دوشنبه یکم دی ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

سارق حرفه‌ای کابل‌های مخابراتی در دام پلیس مسجدسلیمان

سرهنگ کارآگاه علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل‌های مخابراتی در شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۲ با کار اطلاعاتی مخفیگاه یک سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

او ضمن اشاره به اینکه متهم در تحقیقات فنی پلیس به ۸ فقره سرقت کابل مخابرات و همدستی با ۲ مالخر در سطح شهرستان مسجدسلیمان معترف شد، افزود: طی بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهم مقدار ۱۰ کیلوگرم کابل سوخته مخابرات کشف شد و تلاش برای دستگیری مالخران ادامه دارد، ضمن اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانون تحویل مرجع قضائی داده شد.

دستگیری ۴ سارق موتورسیکلت در شادگان

سرهنگ اسکندر جماشیانی فرمانده انتظامی شادگان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در برخی مناطق شهرستان، موضوع در دستور کارکنان فرماندهی انتظامی شادگان قرار گرفت و ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی محسوس و نامحسوس، ۴ سارق به هویت‌های معلوم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او بیان داشت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی ماموران پلیس به ۱۱ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

سارق منزل در دام پلیس اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۳۳ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۶ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، ادامه داد: سارق مذکور در تحقیقات بعمل آمده به ۸ فقره سرقت اعتراف کرد و متهم پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار