معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: بزرگترین دکل کشور با ۵۲ متر طول را در پروژه چهارسطحی آزادگان نصب کردیم.



به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خلیل‌الله کاظمی معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در پروژه چهارسطحی آزادگان نیز بزرگترین دکل کشور با ۵۲ متر طول را نصب کردیم که مشکلات خاص خود را داشت.
 
او افزود: برخی از پروژه‌های شهری به علت تحریم و نرسیدن به موقع دستگاه‌ها به تاخیر خورده است، اما در اعلام تاخیر‌ها با مردم صادق بوده‌ایم و از آن‌ها عذرخواهی کرده‌ایم.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد:  کل پیاده‌رو‌های مشهد ۶.۵ میلیون متر است، پیاده‌رو‌های میدان شهدا به سمت حرم را در شان زائران درست می‌کنیم و فضا‌های مناسب توان یابان را در نظر گرفته‌ایم.

کاظمی بیان کرد: همه حفاری‌ها و ساخت و ساز‌ها در پیاده‌رو‌ها مربوط به شهرداری نیست برخی مواقع لوله آب و یا گاز نیاز به تعمیر دارد، اما به نام شهرداری تمام می‌شود.

او تصریح کرد: اما برخی دیگر از مواقع ناچاریم که بعضی از خیابان‌ها را برای انجام پروژه ببندیم، مثلا برای استحکام بتن، ۴۸ ساعت زمان نیاز است تا زیر بار ترافیکی برود.

کاظمی افزود: کدام مجموعه شهری برای پروژه‌هایش روزشمار روشن می‌کند؟ این اقدام کار سختی است. مثلا معارضات پروژه آزادی به سختی خودِ پروژه بود،

انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.