عصبانیت ترامپ از مقامات خود به دلیل عدم حمایت قوی از ادعای تقلب در انتخابات

چند مقام ناشناس به پایگاه آکسیوس گفته‌اند ترامپ از مقامات خود به دلیل عدم حمایت قوی از ادعای تقلب در انتخابات به شدت عصبانی است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه خبری آکسیوس امروز سه شنبه به نقل از مقامات بلندپایه آمریکا که نامی از آن‌ها برده نشده است، گزارش داد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از چندین مقام دولت خود به دلیل عدم حمایت قوی از ادعای تقلب در انتخابات و چالش‌های پس از آن به شدت عصبانی است.

گفته می‌شود مایک پنس، معاون ترامپ، مارک میدوز، رئیس ستاد کاخ سفید، مشاور پت سیپولونه، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه و میچ مک کانل، رهبر اکثریت مجلس سنا از جمله افرادی هستند که هدف خشم ترامپ قرار گرفته اند.

ترامپ از هر مقام یا دستیاری که از دستیابی به تحقیقات در مورد انتخابات ۳ نوامبر حمایت نمی‌کند، انتقاد می‌کند.

به نظر می‌رسد سیپولونه مقام بعدی دولت است که احتمال دارد اخراج شود. این در حالی که ترامپ اقدامات مایک پنس را در ۶ ژانویه از نزدیک رصد خواهد کرد.

در روز ۶ ژانویه قرار است کنگره برای شمارش آرای الکترال تشکیل جلسه دهد. انتظار می‌رود مایک پنس، معاون ترامپ به طور رسمی پیروزی جو بایدن، رئیس جمهور منتخب را اعلام کند. اگر پنس این کار را انجام دهد ترامپ، این اقدام را «خیانت نهایی» قلمداد خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار