مشاور اسبق امنیت ملی آمریکا بر لزوم استقرار ارتش کشورش در انتخابات دوم تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «مایکل فلین» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا امروز (جمعه) در اظهارات خود تاکید کرد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی کشورش، باید با استقرار ارتش انتخابات دوم ریاست جمهوری را برگزار کند.

این مقام سابق آمریکا در مصاحبه با نیوز مکس گفت: «با نتیجه کنونیِ انتخابات نمی‌توانیم چشم انتطارِ پیشرفتی باشیم. ترامپ باید دستور مصادره فوریِ ماشین‌های رأی را بدهد».

فلین در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان آنکه ترامپ می‌تواند از قابلیت‌های نظامی در ایالت‌ها بهره ببرد، افزود: «ارتش باید در ایالت‌ها مستقر شود انتخابات در هریک از آن‌ها جداگانه برگزار شود».

در ادامه این مقام آمریکایی افزود: «می‌خواهم بگویم این کار در گذشته نیز انجام شده و در حال حاضر به گونه‌ای برخورد می‌شود که گویی این اولین بار است. ما تاکنون ۶۴ بار حکومت نظامی ثبت کرده‌ایم.» به گفته فلین: «آمریکا روندی در قانون اساسی دارد که روشن است و باید آن را دنبال کرد».

فلین پیشتر از ترامپ خواست اقدام به برگزاری مجدد انتخابات ریاست جمهوری کند و در صفحه شخصی خود در توییتر درخواست یک گروه سیاسی به نام کنوانسیون مردم که خواهان برگزاری مجدد انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا به دلیل وقوع تقلب شده بود را بازنشر کرد.

گفتنی است فلین در حالی این اظهارات را مطرح می‌کند که خود پیشتر به دروغگویی به اف‌بی‌آی در پرونده مربوط به دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ اعتراف کرده است.

چندی پیش ترامپ مدعی شده بود که با مشاور امنیت ملی سابقش، ناعادلانه رفتار شده و او را عفو کرد. ترامپ در صفحه توئیتر خود نوشت: «باعث افتخار من است که اعلام کنم به ژنرال مایکل فلین، عفو کامل اعطا شده است».

در آن زمان برخی جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا از اقدام دونالد ترامپ برای عفو مایکل فلین، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا استقبال کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۹
منم معتقدم بايد انتخابات تكرار بشه تا آمريكاييا فردا سر ما منت نذارن كه با تقلب بايدن شد و ما ترامپو ميذاشتيم و دخلتون رو مياورديم و اجازه بديم هر چي در توان دارن انجام بدن تا خيالشون راحت بشه ترامپ كه سهله پدر ترامپم نميتونست غلطي بكنه
اصولا خدا زير بار كوچكترين منتي از شيطان نميره
آخرین اخبار