نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه نجات اقتصاد کشور در برهه حساس کنونی، رونق تولید و حمایت از ظرفیت‌های داخلی به ویژه‌ شرکت‌ها و تولیدکنندگان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن علیزاده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در دیدار با مدیر عامل بانک تجارت ، بیان کرد: باید برای نجات اقتصاد کشور به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه رونق تولید، توجه بسیار ویژه‌ای داشت و آن ها را چراغ راه تعالی و توسعه اقتصادی کشور دانست. 

او، تصریح  کرد: یکی از وظایف مهم و حیاتی بانک ها، حمایت از شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی است که این امر نقش مهمی در تولید داخلی و ایجاد اشتغال کشور ایفا می کند.

رضا دولت‌آبادی مدیر عامل بانک تجارت نیز با اشاره به اینکه حمایت از شرکت‌ها و تولیدکنندگان همواره در برنامه‌های اصلی بانک تجارت بوده است ادامه داد: اعتقاد داریم که راهکار اقتصادی کشور در گرو رشد شرکت‌ها و تولیدکنندگان بوده و ما نیز با سایر مجموعه‌های فعال در این عرصه همراه هستیم.

 او، افزود: تامین مالی شرکت‌ها و تولیدکنندگان یک حرکت ملی است که بانک تجارت در  این مسیر از ظرفیت های موجود استفاده کرده و  از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.