رئیس انجمن طراحان گرافیک کرمانشاه از برگزاری سومین جشنواره هنر‌های مفهومی در سال آینده به صورت منطقه‌ای در صورت مشارکت دستگاه‌های فرهنگی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، روزبه حبیبیان رئیس انجمن طراحان گرافیک کرمانشاه در حاشیه برگزاری جلسه نمایش فیلم مستند"عبور از خط فرضی" گفت : این فیلم تلاش‌های اعضای انجمن گرافیک و هنرمندان تجسمی استان در برگزاری دومین جشنواره هنر‌های مفهومی که بهمن پارسال در کرمانشاه برگزار شد را به تصویر کشیده است.

او با اشاره به حضور مسئولین دستگاه‌های فرهنگی استان گفت : هدف از برگزاری این نشست، جلب مشارکت دستگاه‌های فرهنگی برای برگزاری سومین جشنواره هنر‌های مفهومی است که قرار است در صورت مشارکت دستگاه‌های فرهنگی سال آینده به صورت منطقه‌ای در کرمانشاه برگزار شود.

رئیس انجمن طراحان گرافیک کرمانشاه با اشاره به برگزاری دو دوره جشنواره هنر‌های مفهومی در استان کرمانشاه در دو سال گذشته، افزود: کرمانشاه بعد از تهران دومین و تنها استانی است که جشنواره هنر‌های مفهومی را برگزار کرده است.

حبیبیان اشاره‌ای هم به فعالیت‌های انجمن طراحان گرافیک کرمانشاه داشت و افزود: این انجمن با ۲۰۰ عضو که ۸۰ نفر آن‌ها عضو فعال هستند پرتعدادترین تشکل هنر‌های تجسمی در استان به شمار می‌رود که جشنواره‌های زیادی را در سطح ملی و حتی بین المللی برگزار کرده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.