فرمانده مرزبانی ناجا گفت : امنیت کامل در مرز‌های استان کرمانشاه برقرار است و باتلاش بی‌دریغ نیرو‌های مرزبانی و هم‌افزایی مناسب با دیگر نیرو‌های مسلح، شاهد امنیتی مثال زدنی در سطح منطقه هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا گفت : با استعانت از پروردگار متعال تلاشی جهادی در نیرو‌های مسلح آغاز شده که با شکل گیری و تحقق این هدف، فصلی نو در تقویم امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد.

او گفت : وظیفه ما مرزداران، حفظ و حراست از نوار مرز و جلوگیری از ورود و خروج قاچاق و حفظ امنیت در مرز است که در راستای این وظیفه باید توان عملیاتی و آمادگی رزمی و سطح آموزش خود را ارتقا داده تا بتوانیم مؤثرتر و توانمندتر در ایفای وظایف محوله خویش ظاهر شویم.

 گودرزی، مرزداران را مقتدرتر و با روحیه‌تر از همیشه در انجام وظیفه و حفظ و حراست از کیان مرز‌های مقدّس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

او در راستای افزایش تعاملات درون و برون سازمانی، به لزوم انجام هم افزایی با مرزنشینان در راستای کنترل مطلوب نوار مرزی تاکید کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مرزبانی گفت: راه این شهدا ادامه دارد و ما تا آخرین نفس از مرز‌های کشور حفاظت و حراست می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم دشمنان امنیت کشور ما را به هم بزنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.