نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: مراسم‌های دی ماه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در شورای اسلامی گفت: مسائل بسیاری از جمله ویروس کرونا بهانه‌ای برای طراحی دشمنان جهت بی انگیزه کردن مردم می‌شود، اما مردم این شهرستان هر بار با آگاهی و هوشیاری با برگزاری مراسم‌های دی ماه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مانع از عملی شدن نیت‌های پلید دشمن می‌شوند.

او با تاکید بر اهمیت این ۳ موضوع در دفاع از ولایت و اهل بیت، بیان کرد: اندیمشک همواره در دفاع از اصول و ارزش‌ها و پایبندی به ولایت زبانزد بوده است و در موضوع شهادت سردار قاسم سلیمانی اولین شهری بود که در آن راهپیمایی برگزار شد و در ایام فاطمیه همواره در تمام نقاط شهر مردم پایبندی خود به اهل بیت را نشان می‌دهند و همچنین مردم در ۹ دی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و ولایت حماسه آفریده اند.

حسنوند افزود: دشمنان و نوکران آن‌ها با مسائل زیادی از جمله بیماری کرونا با استفاده از غفلت افراد داخلی همواره سعی در کمرنگ کردن این موضوعات داشته اند و تبلیغات گسترده‌ای برای دلسردکردن مردم در اجرای مراسم‌های مذهبی انجام می‌دهند که جریان انقلابی باید برای مقابله با این توطئه‌ها همت مظاعف کند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وجه تشابه ایام فاطمیه (س)، ۹دی و شهادت سردار سلیمانی، دفاع از ولایت و اهل بیت (ع) و ارزش‌های اسلامی است، مراسم‌های این ایام مثل همیشه با حضور با بصیرت مردم حماسه آفرین و ولایت مدار این شهرستان به نحو شایسته برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار