بیش از ۷۹۰ویژه برنامه برای گرامیداشت دهه بصیرت، ایام فاطمیه، سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و اربعین شهید فخری زاده در خراسان جنوبی تدارک شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام ملایی ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در دیدار با نماینده ولی فقیه با بیان اینکه برای گرامیداشت این دهه که ۹تا۱۹ دی است، ۲۵کارگروه تشکیل شده است گفت: این برنامه‌ها شامل مسابقات مختلف، دیدار با خانواده شهدا وحرکت خودرویی است.

او به همکاری خوب صداوسیما استان برای برگزاری مراسم محوری باتوجه به شرایط کرونایی اشاره کرد و افزود: ۵برنامه مهم این ایام، بدون تجمع و راهپیمایی، با همراهی این سازمان برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


نماینده فرمانده سپاه انصالرضا استان هم در این جلسه با بیان اینکه این مجموعه ۶۵۰برنامه برای بزرگداشت دهه بصیرت و به منظور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در نظر گرفته است گفت: این برنامه‌ها در ۲هزار پایگاه بسیج اجرا خواهد شد.

سرهنگ محمودی با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود استفاده بیشتر و بهتر از بستر فضای مجازی مورد تاکید است افزود: اجرای طرح کمک‌های مومنانه برای تهیه جهیزیه، بسته‌های کمک معیشتی و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ادامه خواهد داشت.

قائم مقام صداوسیما استان هم به اجرای برنامه‌های این مجموعه برای بزرگداشت حوزه حماسه ۹دی اشاره کرد و گفت: ۱۸عنوان برنامه در حوزه صدا و ۱۴عنوان برنامه در حوزه صدا در مجموع با هزار و ۳۵دقیقه، ۵۲موشن گرافی و چند پوستر و کلیپ در حوزه فضای مجازی و در حوزه معاونت خبر هم گزارش‌های خبری و پوشش برنامه‌های حماسه ۹دی را خواهیم داشت.

زارع از ویژه برنامه‌های گرامیداشت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی هم گفت و افزود: ۳۲ویژه برنامه در حوزه‌های صدا و سیما با ۸۶۰دقیقه از جمله فصل انار‌ها، مرد میدان، سی شب با سردار و نسیم شرق وتولید دو کلیپ و پخش گزارش‌های فاخر از خبراستان از جمله برنامه هاست.

حمیدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هم افتتاح کتابخانه سیار در یکی از روستا‌های بیرجند، رونمایی از کتاب سلام آسمان، تولید محتوا‌های صوتی و تصویری و قصه گویی در بستر فضای مجازی را از برنامه‌های کانون برای این مناسبت‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.