سرهنگ گندمی گفت: با تلاش مأموران کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان سیروان، سارق کارگاه و سارق ساختمان نیمه کاره، به همراه مالخر اموال مسروقه دستگیر شدند .

سرهنگ هادی گندمی سرپرست انتظامی شهرستان سیروان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از یکی از کارگاه ها و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان سیروان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

او اظهار کرد: مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ با حضور در صحنه‌های سرقت و جمع آوری سرنخ‌های موجود ، ۲ فرد سابقه دار را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

سرپرست انتظامی شهرستان سیروان ادامه داد: مأموران پس از حصول اطمینان از فعالیت بزهکارانه این متهمان ، با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ، آن‌ها را دستگیر کردند و در خصوص کشف اموال مسروقه تحقیقات گسترده ای شروع شد که با هوشیاری و ذکاوت و همچنین اقدام سریع و قاطع ماموران ، فردی ساکن یکی از استان‌های همجوار که اقدام به خریداری اموال مسروقه از سارقان کرده بود دستیگر شد.

گندمی بیان کرد: متهمان در بازجوئی‌های علمی پلیس ، به جرم خود مبنی بر سرقت و مالخری اموال مسروقه اعتراف کردند.

او مطرح کرد: هر ۳ متهم با تشکیل پرونده ، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان سیروان، استفاده از قفل و حفاظ‌های محکم و دوربین مدار بسته را از راه‌های مهم پیشگیری از سرقت دانست و افزود: از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ ، موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.