مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف ۲ هزار متر مربع از اراضی ملی منطقه "دیلگون" شهرستان بویراحمد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، غلامحسین حکمتیان اصل مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وظایف متعدد و کارهای سخت حفاظت و نگهداری از اراضی ملی و جنگلی نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری، گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات ما در چند وقت اخیر با توجه به شیوع ویروس کرونا به طور شبانه‌روز حفظ و صیانت انفال، جلوگیری از تصرف اراضی ملی بوده است.

حکمتیان اصل افزود: عده ای سودجو می‌خواهند به اراضی ملی دست‌درازی و تصرف کنند ولی با همت و تلاش شبانه روزی نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری و دستگاه قضایی در استان از تصرف این افراد جلوگیری و با آنها برخورد قانونی صورت می گیرد.

او به سایر اقدامات از جمله رفع تصرف‌ها و مقابله با سودجویان اشاره و بیان کرد: با همکاری دستگاه قضایی و به همت زحمات نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان بویراحمد در راستای رفع تصرف اراضی ملی به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور نهال‌های غرس شده در عرصه‌های منابع ملی جمع‌آوری و این اراضی به مساحتی بالغ بر ۲هزار  متر مربع در منطقه دیلگون شهرستان بویراحمد رفع تصرف شد.

حکمتیان ‌اصل گفت: فرد متخلف در این منطقه برای ساخت ساز تقریبا ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کرده بود.

او از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی که در راستای حفظ وصیانت عرصه های ملی همکاری لازم را دارند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.