استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای تامین تجهیزات بیمارستان جدید بروجن به تخصیص اعتبار ملی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در نشستی مشترک با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مسائل و مشکلات حوزه سلامت استان چهارمحال و بختیاری مورد بررسی قرار گرفت.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست اظهار داشت: برای تامین تجهیزات بیمارستان جدید بروجن به تخصیص اعتبار ملی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیاز است.


بیشتر بخوانید


او افزود: تامین دستگاه ام آر آی (MRI) از مهم‌ترین نیاز‌های کنونی بیمارستان بروجن به شمار می‌رود.

عباسی اضافه کرد: همچنین برای خرید سایر تجهیزات مورد نیاز بیمارستان تازه تاسیس بروجن باید اعتباراتی از ردیف‌های ملی تامین و اختصاص داده شود.

او ادامه داد: احداث پانسیون برای اسکان پزشکان از دیگر نیاز‌های بیمارستان بروجن است که انتظار می‌رود وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توجه ویژه به این موضوع داشته باشد.

حجت الاسلام امیرقلی جعفری نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی هم گفت: در این نشست علاوه بر بررسی مشکلات دانشگاه علوم پزشکی استان، درخصوص ارتقای دانشکده پرستاری بروجن به دانشکده علوم پزشکی در قالب افزایش رشته‌های تحصیلی و تجهیز آزمایشگاه بیمارستان بروجن بحث و گفتگو شد.

او اضافه کرد: همچنین موضوع احداث ساختمان دانشکده علوم پزشکی در محل بیمارستان قدیم بروجن، ارتقای ناوگان آمبولانس استان، پیگیری مشکلات بیمارستان حضرت ولیعصر بروجن و تامین کمبود‌های آن، به عنوان دیگر مسائل مهم حوزه بهداشت و درمان استان در این نشست با حضور وزیر بهداشت، مطرح گردید.

جعفری با بیان اینکه در این جلسه مقرر شد وزارت بهداشت اقدامات لازم در خصوص موارد مطروحه را انجام دهد افزود: اختصاص ۲۰ دستگاه آمبولانس برای بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان و اختصاص یک دستگاه ام آر آی، تامین اعتبار برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی، اتاق عمل و احداث تعداد ۱۶ واحد پانسیون برای بیمارستان ولیعصر (عج) بروجن از سوی وزارت بهداشت از مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مردم
۲۳:۰۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
سلام.بیمارستان حضرت ولیعصرعج الله تعالی فرجه الشریف نیاز بسیارجدی و مبرم دارد به داشتن دستگاه ام ار ای.باتوجه به جمعیت شهرستان و شهرهای اطراف و نیاز شدیدی که بیماران به این دستگاه دارن مسولان بطور جدی پیگیری کنن و این دستگاه رو تهیه کنن.اینهمه بودجه مملکت را کجا مصرف میکنید که یه دستگاه برا مردم تهیه نمیکنید؟باتهیه این دستگاه کمی از مشکلات مردم را برطرف کنید
آخرین اخبار