ساخت بلوار قدر مصداق عینی مدیریت جهادی

شهر دار همدان گفت: بازگشایی ادامه بلوار قدر پس از ۲۰سال، مصداق عینی مدیریت جهادی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،عباس صوفی شهردار همدان در برنامه بازگشایی معبر محور قدر با اشاره به مزایای تحقق این طرح، ساخت بلوار قدر را مصداق عینی مدیریت جهادی خواند.

او با بیان اینکه مدیران شهری قادر خواهند بود به هر یک از خواسته‌های مذکور جامه عمل بپوشانند و برای بهبود زندگی کیفی شهروندان اثر بخش باشند، افزود: شهرداری منطقه سه به منظور تحقق تمام ویا بخشی از وظایف و مواردی که جهت رفاه عمومی شهروندان درنظر گرفته شده است گام‌های موثر و سازنده‌ای را برداشته و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

صوفی ایجاد بهسازی و بازسازی زمینه‌هایی از شهر که از نقشی حیاتی در منطقه مورد نظر برخوردار هستند و همچنین پیگیری و انجام طرح‌هایی که کمتر مدیری به سراغ آن‌ها می‌رود از جمله طرح سلامت و طرح‌هایی مانده بر زمین که سال‌ها به فراموشی سپرده شده اند و می‌تواند گره از مشکلات بخشی از مردم بگشاید از جمله رویکرد‌های منطقه سه شهرداری همدان برشمرد.

او ادامه داد: بلوار قدر تا سه ماه پیش رودخانه‌ای روباز بود که منشا انواع بیماری، خطر سقوط و آسیب‌های بسیاری دیگر را به همراه داشت و اکنون این فضا با این ویژگی‌ها به بلواری ۳۵ متری بدل شده که علاوه بر رفع تمام خطرات ذکر شده موجب افزایش ارزش افزوده املاک و و رفع معضل ترافیکی منطقه نیز شده است.

شهردار همدان بیان کرد: این طرح با اعتباری ۸۲ میلیارد ریالی توانسته است گامی اساسی در جهت افزایش کیفی زندگی شهروندان برداشته شود.

صوفی با اشاره به اینکه ساخت محور ۳۵ متری قدر از دیگر اقدامات شایسته منطقه ۳ است، اظهار داشت: بعد از بازگشایی تاثیرگذارمحور سلامت، ساخت محور ۳۵ متری قدر که بین بلوار حضرت امام (ر ه) ومیدان امام حسین (ع) قرار گرفته مورد توجه و در دستور کار قرار گرفته است.

فیض منش، مدیر منطقه سه شهرداری همدان هم با اشاره به تملک وبازگشایی محور ۳۵ متری قدر، عنوان کرد: این طرح از نقش موثر وحیاتی در منطقه برخوردار است و اتصال بزرگراه حضرت امام به میدان امام حسین را ممکن می‌سازد.

او با بیان اینکه بعد از اجرای طرح سلامت بی درنگ در راستای عملیاتی شدن محور قدراقدام کردیم، افزود: این طرح علاوه بر مزایای بسیار، روان سازی ترافیک را نیز به دنبال خواهد داشت.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.