معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: تا پایان بهمن ماه امسال ۱۲ جایگاه دائمی ساماندهی کارگران ساختمانی و موقت مشهد به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: امروز به صورت رسمی بهره برداری از سه بازار ازجمله دو فروشگاه "شهر ما" و بازار میادین میوه و تره بار که با رویکرد جدید در بلوار میرزا کوچک خان آماده فعالیت شده، انجام شد.

او با ابراز خرسندی از توسعه یکی از بازار‌های شهرداری در حاشیه بلوار جانباز مشهد، افزود: در حال حاضر ۲۸ فروشگاه "شهر ما"  ۱۳ بازار میوه و تره بار و یک بازار تخصصی آبزیان و پروتئین در سطح شهر مشهد فعال است.

بیشتر بخوانید

معاون خدمات شهری شهردار مشهد هدف اصلی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی را پراکنش مناسب بازار‌ها در شهر عنوان کرد و ادامه داد: هدف مهم از ایجاد بازار‌های زنجیره‌ای در شهر، تامین کالا‌های مورد نیاز شهروندان با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت است.

یعقوبی بیان کرد: برای ارائه کالا‌ها در بازارها، کمیته نرخ گذاری شکل گرفته و نهاد‌های نظارتی در کمیته نرخ گذاری فعالیت دارند، همچنین نظارت‌های تصویری نیز انجام می‌شود.

او با تاکید بر اینکه توسعه کیفی بازار‌های شهرداری مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: بر اساس نظر سنجی‌های انجام شده بیش از ۹۰ درصد شهروندان از فعالیت این بازار‌ها ابراز رضایت مندی کردند، البته فعالیت این بازار‌ها باعث ایجاد رقابت بین فروشگاه‌ها برای افزایش ارائه خدمات و تخفیف کالا‌ها به شهروندان شده است.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد تاکید کرد: با همکاری سازمان فاوا در صدد تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز برای فروش اینترنتی کالا‌های بازار‌های شهرداری هستیم تا این هدف از ابتدای سال آینده محقق شود.

یعقوبی با بیان اینکه تا پایان بهمن ماه امسال از جایگاه‌های تجهیز شده برای کارگران ساختمانی مشهد رونمایی می‌شود. اظهار کرد: شهرداری مشهد با توجه به افزایش آمار بیکاری به دلیل کاهش فعالیت‌های اقتصادی، با اجرای یک طرح بزرگ قصد دارد بخش زیادی از انجام درختکاری در شهر را با بکارگیری کارگران بیکاری که در سامانه مورد نظر ثبت نام کنند، انجام داده و بستر فعالیت تا چهار ماه آینده را برای آن‌ها فراهم سازد.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.