مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه روحانیت همیشه پیشرو و پیش برنده است گفت: در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی این قشر موجب افتخار برای نظام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا  در آیین تجلیل از روحانیون بسیجی جهادگر در عرصه سلامت گفت:در دوران دفاع مقدس نیز روحانیت نقش بزرگی داشت و شهدا و فرماندهانی که تقدیم نظام کردند، نشان از حضور این عزیزان در خط مقدم بود.

اوافزود: در شرایط بحرانی کرونا هم نقش این روحانیت کاملا واضح و مشخص شد، چراکه با روحیه جهادی به میدان آمدند و نقش خود را در این میدان نیز نشان دادند.

او الگو دهی روحانیت را از مهمترین مولفه‌ها خواند و تاکید کرد: این ویژگی باید مورد توجه قرار گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا بیان کرد:فتنه جدید دشمنان القای ناکارآمدی نظام اسلامی و ولایی در اداره جامعه اسلامی و کشور است.

حجت الاسلام سرایی در ادامه با اشاره به مقام سردار سلیمانی بیان کرد: آن چیزی که به این شهید والا مقام ارزش داد اخلاص وی بود، سردار مرد میدان بود تا مرد حرف، هر جا لازم بود خود را به معرکه می‌رساند و با تدبیر و مدیریتی که دشمنان به آن اعتراف می‌کنند تمام دسیسه‌های استکبار را خنثی می‌کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.