مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۱۱ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۱۱ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

۲۰ شرور مسلح و مجرم در زاهدان دستگیر شدند

 فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از دستگیری ۲۰ شرور مسلح و مجرم تحت تعقیب مراجع قضایی در طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ محمود سعادتی اظهار داشت: به منظور ارتقا امنیت عمومی و برخورد با افراد شرور و اوباشگر و مجرمان تحت تعقیب مراجع قضایی که با اعمال خلاف و ناشایست باعث اخلال در آرامش و امنیت شهروندان می‌شدند، طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی به مدت ۲۴ ساعت در سطح شهرستان زاهدان اجرا شد.

او  افزود: در این رابطه ماموران انتظامی زاهدان با تلاش شبانه‌روزی و بهره‌گیری از اشراف اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی مخفیگاه تعدادی شرور مسلح و مجرم فراری و تحت تعقیب را که در سطح سیستان و بلوچستان مرتکب جرایم خشنی چون قتل، آدم‌ربایی، شرارت، قاچاق مواد مخدر، سرقت و زورگیری شده بودند، شناسایی و به منظور دستگیری آن‌ها با هماهنگی مقام قضایی در قالب چند تیم عملیاتی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان تصریح کرد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس این شهرستان در طرح موفق شدند در چند عملیات ضربتی یک قاتل مسلح فراری، سه نفر آدم ربا، ۲ قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر و ۱۴ شرور و سارق مسلح را در نقاط مختلف منطقه دستگیر کنند.

او  بیان کرد: در این طرح ضربتی ضمن کشف ۱۲۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر و توقیف ۲ دستگاه خودروی مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان بیش از ۲ میلیارد ریال اموال مسروقه، ۲ قبضه کلت کمری و ۳۳ قبضه انواع سلاح سرد کشف شد.

سرهنگ سعادتی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، از استمرار اجرای این طرح‌ها خبر داد و گفت: پلیس با سارقان و سوداگران مرگ و افراد شروری که با اقدامات مجرمانه خود نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند قاطعانه برخورد می‌کند و در راه مبارزه با قانون‌شکنی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

او  با تاکید بر ضرورت ارتقاء نظم و امنیت عمومی جامعه و لزوم پیشگیری از هرگونه اقدامات سو از سوی اخلالگران و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی، از عموم شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه بی‌نظمی و اقدامات مجرمانه در محلات مختلف در اسرع وقت از طریق سامانه ارتباطی پلیس ۱۱۰ موضوع را اطلاع داده تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و پاکسازی محل اقدام شود.

او  از همکاریهای خوب مردم با پلیس قدردانی کرد.

دستگیری عامل تیر اندازی در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از شناسایی و دستگیری عامل اصلی تیر اندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خبر داد.

سرهنگ "احمد ثمره حسینی اظهار داشت: در پی گزارش مرفوک شهرستان مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهر ستان بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ بنجار جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او  افزود: پس از حضور ماموران مشخص شد که افرادی به دلیل اختلافات قبلی به سمت منزل یکی از شهروندان تیر اندازی کرده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل اظهارداشت: با توجه به حساسیت موضوع ماموران اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری متهمان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و در نهایت، موفق شدند محل اختفای متهمان را شناسایی و یک نفر ازآن‌ها را در یک عملیات غافلگیرانه به همراه یک قیضه اسلحه شکاری دو لول ویک قبضه اسلحه تپانچه دولول غیر مجاز دستگیر کردند.

سرهنگ ثمره حسینی با بیان اینکه متهم به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد، در پایان تاکید کرد: از تمامی ظرفیت خود استفاده خواهیم کرد تا فضا را برای هنجارشکنان نا امن کنیم.

دستگیری سارق سیم‌های برق منازل مسکونی در "چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری سارق حرفه ای، که اقدام به سرقت سیم‌های برق منازل مسکونی این شهرستان می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ "حیدر علی کیخائی مقدم اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان در ساعات پایانی شب هنگام گشت زنی هدفمند در خیابان صیاد شهر چابهار، به یک نفر که در حال قطع کردن سیم‌های برق منزلی بود مشکوک شدند.

او  گفت: متهم ۲۹ ساله با مشاهده مأموران قصد متواری شدن از محل را داشت که در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار افزود: متهم که پس از انتقال به کلانتری چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت به بزه ارتکابی اعتراف و در بازجویی‌های تکمیلی پلیس به ۴ فقره سرقت سیم‌های برق منازل دیگر در سطح شهر چابهار اعتراف کرد.

سرهنگ "کیخائی مقدم" با اشاره به تشکیل پرونده قضایی و معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی، سریعاً با ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.


دستگیری ۱۴ خرده فروش مواد مخدر در ایرانشهر

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده وجمع آوری ۱۴ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"حسن کیخا اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرائم، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان ایرانشهر به اجرا گذاشته شد.

او افزود: در این طرح که در سطح کلانتری شهرستان اجرا شد، پس از شناسایی و رصد اطلاعاتی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی در شهرستان طی چند عملیات مجزا وارد عمل شده و تعداد ۱۴ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و مقادیری از انواع مواد مخدر و آلات استعمال را کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ کیخا با تقدیر از تعامل و مشارکت مردمی با پلیس در راستای برخورد با متخلفان از عموم شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک بویژه در زمینه تولید و توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اجرای طرح جمع آوری سلاح غیرمجازدر دلگان

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان از اجرای طرح جمع آوری سلاح غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ" غلامرضا نورا گفت: در راستای طرح رعدو جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز، یگان‌های تابعه این فرماندهی با محوریت پلیس امنیت عمومی شهرستان پس از رایزنی با بزرگان و معتمدین محلی نسبت به جمع آوری سلاح‌های غیر مجاز در سطح حوزه استحفاظی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان تصریح کرد: در اجرای این طرح، ضمن تشریح عواقب سوء حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز با تعامل بزرگان و معتمدین محلی، تعداد ۸ قبضه انواع سلاح جنگی غیر مجاز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان در خاتمه فرمودند برخورد با دارندگان سلاح غیر مجاز یکی از اولویت‌های پلیس در راستای تأمین امنیت عمومی است.

سرهنگ نورا از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار