مدیر مسئول روزنامه جوان توئیتی را درباره شهادت سردار سلیمانی و شهید فخری زاده و گرفتن انتقام خون این دو شهید منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حاج قاسم سلیمانی در ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ در فرودگاه بغداد با دستور مستقیم رئیس جمهور آمریکا به شهادت رسیدند. بعد از شهادت ایشان مردم خواستار انتقامی سخت از عاملان ترور ایشان شدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم بامداد ۱۸ دی ماه سال ۱۳۹۸ حملات سنگین موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی «عین الاسد» مستقر در کشور عراق را انجام داد. این حمله به نوعی سیلی بود که آمریکایی‌ها از سوی ایران بعد از ترور شهید سلیمانی خوردند. هفتم آذرماه سال ۱۳۹۹ نیز عوامل دشمن دانشمند برجسته محسن فخری زاده را به شهادت رساندند.


بیشتر بخوانید


عبدالله گنجی، مدیر مسئول روزنامه جوان، توئیتی را درباه انتقام خون این دو شهید بزرگوار منتشر کرد و نوشت:

" حاج قاسم را ترور و مسئولیت آن را بعهده گرفتند ما هم سیلی اول را نظامی زدیم و مسئولیت آن را بعهده گرفتیم باز هم بعهده میگیریم.
اما شهید فخری زاده را به روش امنیتی ترور کردند و مسئولیت آن را نیز نپذیرفتند پاسخ ما در اینجا نباید نظامی باشد جنس آن باید امنیتی، بدون مسئولیت پذیری باشد. "

در ادامه توئیت گنجی را مشاهده می‌کنید:

پاسخ ما به شهادت شهید فخری زاده باید امنیتی و بدون مسئولیت پذیری باشد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۱۴ دی ۱۳۹۹
دیگه نباید خط قرمزی رو رعایت کنیم ما..باید کل منطقرو براشون ناامن کنیم و مسئولیت تلفات کشورایی که این تروریست هار و تو خودشون جا دادن با خودشونه دیگه..بسه دیگه مماشات
آخرین اخبار