معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موفقیت سردار سرلشکر شهید سلیمانی در پرتو بصیرت است چراکه بدون آن نمی‌توان به قله‌هایی که ایشان رسید دست یافت، زیرا این بصیرت برای تشخیص راه ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سردار یدالله جوانی همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی در نشست تخصصی «شهید سلیمانی اسوه بصیرت ولایت‌مداری» که به صورت وبینار در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزارشد اظهارداشت: این شهید به آرزوی خود که شهادت بود رسید و شهادت بزرگترین پاداش الهی است که به ایشان تعلق گرفت و باید به ملت بابت از دست رفتن چنین سرمایه‌ای تسلیت گفت.

او با اشاره به اینکه در میان دیدگاه‌ها و نظریه‌ها، بهترین راه برای برون رفت از مشکلات و موانع و رساندن کشور به قله‌های پیشرفت افق راه و مکتب سردار سلیمانی است افزود: اگر امروز در کشور بخواهیم گفتمانی را حاکم کرده که چاره‌ساز و گره‌گشا باشد و مشکلات حوزه‌های مختلف رفع شود همان گفتمان حاکم بر مکتب سردارشهید سلیمانی است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی برای مردمان شهری، روستایی، مسوولان و سایر اقشار جامعه می‌تواند الگویی سازنده باشد تصریح کرد: ما معتقد نیستیم که سردار شهید سلیمانی فرشته‌ای بود که از آسمان آمده بلکه روستا زاده‌ای بود که از یک روستای دور افتاده استان کرمان با پدر کشاورز و مادرخانه‌دار در راه درست تقویت و در مسیر امام (ره) و مکتب ایشان پرورش یافت.

او تصریح کرد: اگر شهید سلیمانی را درمنابع مختلف و در حوزه‌های گوناگون به صورت الگو معرفی کنیم می‌تواند برای هر فردی سرمشق و الهام‌بخش باشد.

سردار جوانی با اشاره به اینکه اساتید با یک نگاه کاربردی به مکتب سلیمانی نظر داشته تا مکتب ایشان را تبلیغ و راه سردار را به عنوان الگوی میلیون‌ها جوان ایرانی معرفی کنند تصریح کرد: مکتب این سردار قابلیت ورود به نظام آموزش و پرورش را نیز دارد.

او بیان کرد: مردم باید از همه مطالبه‌‍گری داشته و در راستای این مطالبه‌گری مسوولان نیز مانند شهید سلیمانی در راه خدا و برای خدا کار خستگی‌ناپذیر بی‌منت داشته باشند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مکتب سردار سلیمانی با چهار بعد معنویت، عقلانیت، عدالت و ولایت‌مداری الگو است به گونه‌ای که در بعد معنویت این شهید یک انسان به تمام معنا و کسی بود که خدا را باور داشت و کاری جز برای رضای پروردگار انجام نداد.

اوبا تاکید براینکه ولایت‌مداری سردار سلیمانی برای ما یک حجت است تصریح کرد: حوزه ولایت‌مداری در نگاه سردار باید تبیین و ترویج شود، زیرا این مهم در نظر ایشان جنبه کورکورانه نداشته و با بصیرت همراه بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار