جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۴۴ کیلوگرم تریاک با کار اطلاعاتی ماموران این پلیس و با همکاری پلیس شهرستان آباده استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، خلیل محمدی جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی و اینکه در پوشش حمل اساس منزل محموله تریاک جابه جا می‌کند رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند این فرد قصد انتقال مقدار زیادی تریاک از شهرستان نقده استان فارس یه تهران را دارد که موضوع به ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اطلاع داده شد.

محمدی افزود: در ادامه و با راهنمایی‌های صورت گرفته از کرمانشاه، ماموران شهرستان نقده با شناسایی کامیون مورد نظر نسبت به توقیف و بازرسی از آن اقدام کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی‌های انجام شده ۴۴ کیلوگرم تریاک که به صورت حرفه‌ای در کامیون جاساز شده بود، کشف شد.

او از دستگیری راننده کامیون خبر داد.

کشف ۸۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران ۲ محموله قاچاق در شهر‌های کرمانشاه و کوزران به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال کشف شد.

علیرضا دلیری افزود: در ماموریت نخست ماموران کلانتری ترمینال پس از اطلاع از وجود تعدادی لوازم الکترونیکی قاچاق در انبار یکی از تعاونی ها، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران پس از شناسایی انبار مورد نظر و در بازرسی‌های به عمل آورده ۵ دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه تلویزیون قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۶۰۰ میلیون ریال می‌رسید کشف کردند.

دلیری گفت: در ماموریت دوم ماموران انتظامی کوزران حین گشتزنی به یک دستگاه خودروی تیبا مشکوک و پس از توقیف، از آن بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: در این بازرسی ۲۰۰ تخته پتوی مسافرتی و بچه گانه و یک هزار عدد ماژیک قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به ۲۰۰ میلیون ریال می‌رسید کشف شد.

او گفت: در جریان کشف این محموله‌های قاچاق، ۲ نفر دستگیر شدند.

کشف ۳ تن مرغ قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی روانسر از کشف ۳ تن مرغ زنده قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

ایمان مرادی گفت: ماموران انتظامی روانسر حین گشت زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را برای بازرسی متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی از این خودرو، یک هزار و ۸۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق به وزن ۳ هزار کیلوگرم که طبق نظر کارشناسان ارزش ان به ۸۰۰ میلیون ریال می‌رسید کشف شد.

مرادی از دستگیری راننده کامیون و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.