فرمانده حوزه رزمی گردان دوم امام حسین(ع) یزد از برگزاری اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در قالب راه سلیمانی در یزد خبر داد.

علیرضا رنجبر، فرمانده حوزه رزمی گردان دوم امام حسین (ع) در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: مراسم اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به همت گردان دوم امام حسین(ع) با حضور جمعی از مسئولان استانی و خانواده شهدا در محل هیئت رایه الزهرای یزد برگزار شد.

او افزود: این یادواره با رویکرد فرهنگی از پنچ آذر ماه در چهار قالب سرود، دکلمه خوانی، شعر خوانی و روایتگری شروع به کار کرد.

رنجبر اضافه کرد: در این یادواره فرهنگی پس از فراخوان انجام شده، بسیجیان و عموم مردم آثار خود را تا ۳۰ آذر  ارسال کردند و بعد از داوری و ارزیابی، سه گروه به عنوان گروه برتر در روز شهادت حاج قاسم سلیمانی معرفی شدند.

فرمانده حوزه رزمی گردان دوم امام حسین(ع) یزد ادامه داد: علاوه بر اینکه در این یادواره به صورت محدود با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی میزبان بسیجیان، خانواده شهدا و عموم مردم بودیم، از طریق فضای مجازی نیز مراسم به صورت زنده پخش شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار