صدور اسناد تک برگی به بیش از ۷۹ هزار هکتار از اراضی ملی در اردبیل

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: به بیش از ۷۹ هزار هکتار از اراضی ملی استان اردبیل اسناد تک برگی صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهامت هدایت، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: تلاش‌های انجام شده به منظور سیاست‌های ابلاغی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور برای اجرای برنامه‌های ۹ در ۹۹ از ابتدای امسال تاکنون میزان ۷۹ هزارو ۵۱۰ هکتار از اسناد دفترچه‌ای نیز به تک برگ تبدیل شده است.

او افزود: با همکاری دستگاه قضایی و اداره کل ثبت اسناد استان ۳۳۹ هزارو ۴۱۲ هکتار از اراضی ملی استان تا پایان امسال دارای سند تک برگ شود و تا سال ۱۴۰۰ کلیه عرصه‌های منابع طبیعی سند دار خواهد شد و همچنین انجام تثبیت و اخذ سند برای کلیه اراضی ملی گرفته خواهد شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: با تعاملات انجام شده با دستگاه قضایی و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یک هزار و ۹۶۷ فقره از پلاکات واقع در اراضی ملی استان در ۹ ماه سالجاری با اجرای طرح کاداستر تثبیت و تحت مالکیت دولت قرار گرفت.

هدایت تصریح کرد: صدور اسناد تک برگی و تثبیت اراضی ملی در سامانه ثبت موجب کاهش چشمگیر تخلفات و تصرفات احتمالی در اراضی ملی شده و از جعل سند و صدور اسناد معارض در این اراضی نیز جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.