رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: نشست بررسی ابعاد حقوقی ترور سردار سلیمانی با حضور وکلا، اساتید و قضات در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یدالله موحد ،رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: برگزاری اردو‌های جهادی، رونمایی از المان شهید سلیمانی، تجدید میثاق اعضای شورای قضایی با شهدا به ویژه سرداران شهید سلیمانی و پورجعفری، و برگزاری ویژه برنامه ظهر شهادت حاج قاسم سلیمانی از جمله برنامه‌های بزرگداشت هفته مقاومت در دادگستری کل استان و حوزه‌های قضایی تابعه است.

او به آزادی ۶۳ زندانی جرایم غیرعمد و مالی در سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز اشاره کرد و افزود: اهدای خون به همت ۶۳ نفر از قضات و ۶۳ نفر از کارمندان قضایی، برگزاری مسابقات کتابخوانی سرباز ولایت، تجلیل از ۶۳ نفر از یادگاران دوران دفاع مقدس و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری ویژه خانواده کارکنان ازدیگر برنامه‌های هفته مقاومت در دادگستری کل استان کرمان به شمار می‌رود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان طراحی ۶۳ پوستر و انتشار ۶۳ کلیپ برای انتشار در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های دستگاه قضایی استان کرمان در بزرگداشت هفته مقاومت برشمرد و اظهارداشت: نشست بررسی ابعاد حقوقی ترور سردار سلیمانی نیز با حضور وکلاء، اساتید و قضات در این هفته برگزار می‌شود.

موحد اظهارکرد: در هفته مقاومت برگزاری ۶۳ ختم قران کریم، ۶۳ ختم صلوات، برپایی نمایشگاه عکس، برپایی موکب سردار دل‌ها و برگزاری مراسم خاطره گویی با عنوان شبی با سردار نیز اجرایی خواهد شد.

اوبه کاشت ۶۳ اصله درخت، تدوین و انتشار نشریه الکترونیکی فرهنگی برگزاری مسابقات شعر و دلنوشته به سردار دل‌ها و دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم نیز اشاره و عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، ۱۵ مورد جهیزیه نیز از سوی انجمن حمایت از زندانیان در اختیار فرزندان خانواده زندانیان نیازمند قرار خواهد گرفت و منازل مسکونی ۴ خانواده زندانی نیز مورد مرمت قرار می‌گیرد.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که در هفته مقاومت آئین اعطای امان نامه در راستای تداوم طرح احرار شهید سلیمانی نیز انجام خواهد شد، گفت: سردار سلیمانی با دفع شر اشرار در جنوب کرمان و برخی استان‌های مجاور، بزرگترین طرح اشتغالزایی را با نام طرح احرار در جنوب کرمان برای افرادی که تسلیم شده و از اقدامات خود پشیمان شده بودند، در یک هزار هکتار زمین با ۷۰۰ حلقه چاه راه‌اندازی کرد که این اقدام سردار موجب شد تا قبایل و طوایف با یکدیگر متحد شده و معضل اشتغال آن‌ها نیز با تشکیل تعاونی با حضور این افراد حل شود که این اقدام سردار سلیمانی بازتاب خوبی در سطح سپاه و کشور داشت.

موحد به توزیع ۱۳۳۵ سبد معیشتی در بین خانواده‌های زندانیان نیازمند نیز اشاره کرد و گفت: به مناسبت هفته مقاومت ۱۵۰ تبلت دانش آموزی در بین فرزندان خانواده زندانیان نیازمند توزیع شده است و توزیع ۱۰۰ تبلت دیگر نیز در برنامه قرار دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار