اعضای شورای قضایی استان کرمان ضمن حضور در گلزار شهدا و مرقد مطهر سردار سلیمانی با آرمان‌های این شهید والامقام و شهدای جبهه مقاومت تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رییس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان امروز همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید حسین پورجعفری و شهید ابومهدی المهندس با حضور در گلزار شهدای کرمان با آرمان‌های شهدا به ویژه شهدای جبهه مقاومت تجدید میثاق کردند.

رییس کل دادگستری استان کرمان در حاشیه این آئین از مکتب و سلوک سردار سلیمانی به عنوان چراغ پرفروغ جبهه مقاومت یاد کرد و گفت: اندیشه‌های باطلی که تصور می‌کردند با ترور شهید سلیمانی نام، راه و مکتب وی نیز خاموش می‌شود، امروز شاهد هستند که بر مبنای تاکیدات این شهید بزرگوار، همه ایران و جهان اسلام با تاسی به آموزه‌های عاشورایی و ولایی، منسجم‌تر از گذشته در راه مبارزه با ستم و استعمار زیاده خواهان عالم ایستاده اند.

یدالله موحد از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان عطیه الهی برای امت اسلامی نام برد و افزود: شهید سلیمانی با سیره و سلوک بی نظیر خود مصداق فرمایش پیامبر رحمت (ص) بود که فرمودند: "هر که از خدا بترسد، خداوند همه چیز را از او هراسان کند و هرکه از خدا نترسد، خداوند او را از همه چیز هراسان سازد. "

او اقدام رئیس جمهور شرور آمریکا در ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را نشات گرفته از ترس آن‌ها از این شهید بزرگوار دانست و تصریح کرد: سردمداران جبهه کفر و عاملان و آمران این اقدام تروریستی در حالی سردار سلیمانی و همراهان وی را ترور کردند که این شهدای گرانقدر میهمان کشور دیگری بودند و این اقدام نقض آشکار تمامی قوانین بین المللی بود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان، سکوت جوامع بین المللی در برابر قانون شکنی رئیس جمهور آمریکا را محکوم کرد و گفت: به یقین تمامی عاملان، آمران و حمایت کنندگان این حرکت تروریستی و ناقض منشور‌های بین المللی، روسیاهان همیشه تاریخ خواهند بود.

موحد، جوشش خون سردار سلیمانی در رگ‌های تک تک ایرانیان و آزادی خواهان جهان را زمینه ساز انتقام سخت از عاملان و آمران ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای مقاومت دانست و افزود: تفکر حاج قاسم سلیمانی به ایران و خاورمیانه محدود نمی‌شود و مرز جغرافیایی نمی‌شناسد و تمام کره خاکی، عرصه نبرد تفکر حاج قاسم سلیمانی در مقابل نظام استکباری و نظام ظالمانه‌ای خواهد بود که بر بشریت حکومت می‌کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار