دوخت ماسک در مرکز یادگیری محلی سودآموزی لنده

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت: اعضای گروه جهادی شهید کریم زاده در مرکز یادگیری محلی سودآموزی این شهرستان برای نیازمندان ماسک تولید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، جاودان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت: با همکاری اعضای گروه جهادی شهید کریم زاده در قالب برنامه‌های طرح شهید سلیمانی یک کارگاه تولید ماسک در این مرکز یادگیری محلی راه اندازی و برای اقشار آسیب پذیر و نیازمند ماسک تهیه می‌شود. 

جاودان با بیان اینکه تهیه مواد اولیه و دوخت ماسک‌های قابل شستشو با همکاری گروه جهادی شهید کریم زاده انجام می‌شود افزود: آموزش و پرورش نیز با در اختیار قرار دادن فضای فیزیکی ، چرخ‌های خیاطی و همچنین کمک مالی برای تهیه مواد اولیه در این امر خیر سهیم شده است.

او بیان کرد: فضای تولید ماسک چندین بار در روز ضدعفونی و ماسک‌ها با نظارت کارشناس بهداشت آموزش و پرورش استریل شده و بسته بندی می‌شوند. 

ربانی مدیر مرکز یادگیری محلی شهرستان لنده هم گفت: تعداد هزار و ۵۰۰ عدد ماسک دولایه توسط آموزش دهندگان این مرکز محلی دوخته شد که بعداز استریل و ضدعفونی ،بسته بندی و در اختیار حوزه سوادآموزی قرار می گیرد تا در قالب طرح شهید سلیمانی بین افراد کرونایی نیازمند توزیع شود.

او از یکی از خیران که با شرکت در این امر خداپسندانه اقدام به تهیه مواد اولیه دوخت ماسک تقدیر کرد و افزود: اعضای گروه جهادی شهید کریم زاده با مشارکت در رزمایش بزرگ مواسات و کمک‌های مومنانه تاکنون خدمات خوبی را به نیازمندان ارائه کرده اند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.