رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت: در بارش‌های اخیر ۸ هزار کیلومتر باند برف روبی توسط راهداران در محور‌های مواصلاتی شهرستان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام خیاوی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین در بازدید از راهدارخانه حیران با بیان اینکه تاکنون ۷۶۰ تن نمک جهت انجام عملیات زمستانی استفاده شده گفت: در طرح زمستانی راهداری نمین هفت اکیپ با ۲۰ دستگاه ماشین آلات و ۴۰ نفر نیروی انسانی در دو راهدارخانه نمین و گردنه حیران در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

او از فعالیت ۲۴ شرکت حمل و نقل کالا در شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش فعالان عرصه حمل و نقل در ماه گذشته ۹۴۰ هزار تن کالا جابجا شده و بیش از ۳۸ هزار برگ بارنامه نیز صادر شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین ارتقای ایمنی محور‌ها را از جمله برنامه‌های مهم اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین و عنوان کرد و افزود: در مدت یاد شده تجدید خط کشی ۸۵ کیلومتر از محورها، بیش از هزار کیلومتر راه روستایی و رگلاژ جاده‌های شنی و همچنین ۳۳ هزار عدد تابلو نیز شستشو شده است.

خیاوی حفاظت و صیانت از راه و حریم آن را خط قرمز راهداری دانست و تصریح کرد: در ۹ ماهه گذشته با اخذ دستور قضایی ۲۳ مورد آثار تجاوز به حریم راه رفع شده است.

او گفت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین مسئولیت نگهداری ۳۶۴ کیلومتر راه ارتباطی در حوزه نمین را بر عهده دارد از این مقدار ۴۵ کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلومتر راه فرعی، ۱۹۲ کیلومتر راه آسفالته روستایی، ۳۴ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر نیز راه مرزی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.