جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری متهمان پرونده کش روزنی‌های حرفه‌ای طلا خبرداد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مردی ۴۰ ساله و ۲ خانم ۲۲ و ۳۴ ساله با مراجعه به یک طلافروشی در شهرستان خواف به قصد خرید طلا چند دقیقه‌ای را داخل مغازه بودند و سپس محل را ترک کردند. مالک طلا فروشی بلافاصله پس از خروج آن‌ها متوجه شد این افراد ناشناس چند تکه طلا را  کش روزنی کرده و به سرقت برده اند.

مالباخته با نگرانی موضوع را به پلیس اعلام کرد و خواستار پی گیری سریع پرونده برای دستگیری متهمان فراری شد.

سردار ابراهیم قربان زاده جانشین فرمانده انتظامی  خراسان رضوی گفت: با توجه به اعلام این سرقت در خواف توسط افرادی که بومی نبوده و این احتمال که آن‌ها در دیگر شهر‌های استان نیز مرتکب کش رو زنی‌های تیزدستانه شوند، دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی خواف با هدایت مستقیم فرمانده انتظامی این شهرستان وارد عمل شدند و در همان دقایق اولیه با بررسی‌های علمی صحنه سرقت، متهمان را چهره زنی و تحت تعقیب قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی  خراسان رضوی ادامه داد: با اقدام‌های گسترده اطلاعاتی، متهمان پرونده ردزنی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.

قربان زاده بیان کرد: متهمان که اهل تهران هستند در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نمی‌دیدند در تحقیقات اولیه به ۷ فقره سرقت طلا در دیگر شهر‌های خراسان رضوی و  سمنان اعتراف کردند.

او تصریح کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی پرونده  به مراجع قضایی معرفی شده اند و تحقیقات  برای کشف دیگر ابعاد پرونده ادامه دارد.
 
انتهای پیام/ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.