مدیر مخابرات خراسان رضوی گفت: در حال حاضر تلفن ثابت حدود ۶ هزار مشترک در سطح خراسان رضوی به دلیل سرقت کابل قطع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن اروجی مدیر مخابرات خراسان رضوی گفت: باتوجه به حجم بالای سرقت‌های مکرر شبکه کابل مراکز مخابراتی در سطح خراسان رضوی به ویژه مشهد، اتصال خطوط قطع شده با توجه به شرایط کرونایی کمی زمان بر، اما در حال انجام است.
 
او افزود: متاسفانه حجم سرقت کابل‌ها از شبکه بیش از حد تصور می‌باشد که این موضوع به منجر قطع ارتباط تعداد زیادی از مشترکین در طول امسال شده است که اگرچه برخی از آن‌ها وصل شده اند، اما در حال حاضر حدود ۶هزار مشترک قطع شده داریم که اتصال آن‌ها به تدریج در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل مخابرات خراسان رضوی در مورد سرقت کابل در مشهد ادامه داد: قطعی‌های تلفن ناشی از سرقت کابل در نقطه خاصی از مشهد نیست و در تمام مناطق صورت می‌گیرد، ولی متاسفانه این موضوع درحاشیه شهر نسبت به مناطق دیگر بیشتر انجام می‌شود.

اروجی بیان کرد: اگرچه قطع خطوط تلفن بعد از اعلام به شماره ۲۰۱۱۷ در دستور کار مراکز قرار می‌گیرد، ولی حجم سرقت‌ها زیاد است ودر بسیاری از مواقع تا سه بار ترمیم و اتصال شبکه صورت گرفته، اما باز هم به دلیل سرقت کابل، شبکه دچار قطعی شده است.
 
او همچنین درباره وصل خطوط جدید تلفن تصریح کرد: درحال حاضر حدود ۴هزار ثبت نام جدید تلفن ثابت در سطح استان داریم که پیگیر اتصال و دایر کردن آن‌ها می‌باشیم و انتظار می‌رود در ۱۵روز آینده تعداد زیادی از این مشترکان به شبکه تلفن ثابت وصل شوند.

انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس علی فراش ثالثی
۱۰:۱۳ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
سلام علیکم
مدتی ست کابل تلفن منزل ندزدیده شده،دو خط تلفن داریم قطع هست،سامانه۲۰۱۱۷ هم پاسخگو نیست چکاربایدبکنم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا اصغری
۱۶:۵۱ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
سلام الان خیلی وقته سیم های تلفن را دزدها کنده و برده اند و برای ما پیامک هزینه می آید چند بار پرداخت کردیم باز سری بعد هزینه اومده هرسری هم میاد ما که تلفن خانه نداریم چرا هزینه میاد گفتیم هم دزد برده کسی نیومده تلفن رودرست کنه باید ما چه کنیم
Iran (Islamic Republic of)
هادی آهنگرمقدم
۱۴:۰۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
امروزیکشنبه ۲۲خردادبنفشه هشت پلاک چهل با سرقت کابلهای تلفن مواجه شدیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد خسروی
۱۸:۳۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام کابل مخابرات ازپشت درب منزل ما قطع شده با شماره 20117تماس گرفتیم گفتن بررسی میشود درصورتیکه هیچ کس مراجعه نکرده پیام اومده که تلفن شما رفع خرابی شد چرا گزارشات غلط ارسال میشود الان پشت درب منزل ما فقط کابل رو قطع کردن اگر مراجعه نشود حتما امشب برا دزدی میان ما چکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام از پشت درب منزل کابل قطع شده با 2017تماس گرفتم پیام اومد که خرابی تلفن شما رفع شده درصورتیکه هیچ کس مراجعه نکرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
من با شماره ۲۰۱۱۷ تماس میگیزم‌میگه خرابی تلفن رفع شده ولی هیچ کسی نیومده ببینه از باکس اصلی کابل دزدیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۶ دی ۱۴۰۰
سیم مخابرات پس از کلی پیگیری دیروز عصر درست کردن و صبح از جای دیگه قطع کردند. کابلی هم خیلی دزدیده نشده. کلافه شدیم. می گند بععضی برای کار و کاسبی خودشون این کار می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
مخابرات مشهد الان داره تلفن کسانی که ماه 7 پارسال قطع تلفن داشتند از این بابت را نصب می کند.