رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: تعداد ۳۰۱ محدوده اکتشافی مسدود شده و ۱۹ محدوده امیدبخش حاصل از پهنه در استان زنجان آماده واگذاری به فعالان حوزه معدن می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت  زنجان گفت: تعداد ۳۰۱ محدوده اکتشافی مسدود شده و ۱۹ محدوده امیدبخش حاصل از پهنه در استان زنجان آماده آزادسازی و واگذاری به فعالان حوزه معدن می‌باشد.
 
او افزود: محدوده‌های بلوکه شده شامل انواع مواد معدنی بوده که در استان زنجان پراکنده است. 

فغفوری ادامه داد: بنابر زمان بندی اعلام شده از سوی وزارت متبوع آزادسازی محدوده‌های معدنی غیر فعال در استان زنجان راس ساعت ۱۰ صبح روز ۲۳ دی ماه امسال تعیین شده است و متقاضیان می‌توانند در این تاریخ نسبت به ثبت تقاضای خود در سامانه کاداستر اقدام کنند.

این مقام مسئول در خصوص شرایط لازم جهت ثبت درخواست از سوی متقاضیان گفت: به منظور واگذاری معادن به افراد بایستی صلاحیت فنی و مالی آن‌ها از سوی سازمان احراز شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: با آزاد سازی و فعال شدن این معادن در زنجان شاهد رونق بخش معدن و افزایش چشمگیر سرمایه گذاری و اشتغالزایی در این بخش خواهیم بود.

او گفت: امیدواریم نهاد‌ها و ادارات مربوطه نیز همکاری و موافقت‌های لازم را به منظور فعالسازی این معادن داشته باشند.

فغفوری افزود: پهنه هلیل آباد یکی از محدوده‌هایی بود که پارسال عملیات آزاد سازی آن انجام شد.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.