بازرسی از خط جدید تولید ماسک تمام اتوماتیک در خرمشهر

کارشناسان واحد تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو آبادان از خط جدید تولید ماسک تمام اتوماتیک در شهرستان خرمشهر بازرسی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،زینب جوانمردی، سرپرست معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در راستای نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی و با هدف کنترل مستمر و همچنین نظارت بر اجرای صحیح رعایت دستورالعمل های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کارشناسان واحد تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو آبادان از خط جدید تولید ماسک تمام اتوماتیک واقع در شهرستان خرمشهر بازرسی بعمل آوردند.

او افزود:در این بازرسی ها موارد بهداشتی و قانونی به واحد مذکور تذکر داده شد.

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: در این بازرسی کلیه سالن های تولید و بسته بندی و انبارهای شرکت و کیفیت پارچه های استاندارد ماسک مورد بررسی و بازرسی قرار گرفت و کارشناسان این معاونت از نزدیک روند تولید محصولات را مورد ارزیابی قرار دادند و توصیه ها و تذکرات  لازم ،جهت بهبود عملکرد این واحد تولیدی ارائه داده شد.

جوانمردی افزود: در این خط جدید ماسک سه لایه پزشکی تولید می شود که از دو لایه اسپان و یک لایه ملت بلون تشکیل شده است .

او در خصوص محل‌های عرضه ماسک در منطقه گفت: محل مجاز عرضه ماسک، داروخانه‌ها و فروشگاه‌های مجاز تجهیزات پزشکی می‌باشند که خوشبختانه به وفور وجود دارد و عرضه اقلام حفاظتی در سایر صنوف از جمله سوپرمارکت ها ،روزنامه فروشی، کتاب فروشی ،فروشگاه های لوازم تحریر و  .... غیر مجاز است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.