مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: همه تلاش ما این است که جوانان با دستاورد‌های ۸سال دفاع مقدس آشنا شوند و راه شهدا را ادامه دهند.

سردار مجتبی شیروانیان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با بیان اینکه امروز خاکریز‌های ۸سال دفاع مقدس در ظاهر وجود ندارد، اما دشمنان راه تحریم، تهدید، ترور و جنگ فرهنگی را در پیش گرفته‌اند، اظهار داشت: نتیجه دستاورد‌های انقلاب اسلامی شهدایی مانند شهید محسن حججی هستند، بنابراین جوانان، شهدا را الگوی خود قرار دهند و در جنگ نرم دشمنان شکست نخورند.

او افزود: در همین زمینه درس ۲ واحدی با عنوان آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در دانشگاه‌های استان اصفهان تدریس می‌شود که البته انتخاب این درس برای دانشجویان اختیاری است.

سردار شیروانیان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «دو آسیب می‌تواند وقایع بزرگ را تحت تاثیر قرار دهد که یکی فراموشی و دیگری تحریف است» گفت: برای فراموش نشدن ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تصمیم به ساخت موزه ۸ سال دفاع مقدس در اصفهان گرفتیم که خوشبختانه ۹۰ درصد آن ساخته شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان با اشاره به چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: از ۳ خرداد سالگرد آزادسازی خرمشهر تا ۲۵ آبان روز حماسه ایثار مردم اصفهان تا ۱۳ دی، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی مستند و فیلم‌های کوتاه متنوعی با موضوع دفاع مقدس تولید کرده‌ایم.

او در پایان با بیان اینکه با وجود کوتاهی‌های برخی مسئولان و همه مشکلات موجود، مردم نشان داده‌اند که هرگز دست از انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام خمینی (ره) و تبعیت از رهبر انقلاب اسلامی بر نمی‌دارند، گفت: مسئولان برای تحقق ارزش‌های دفاع مقدس و خدمت به مردم تلاششان را بیش از پیش کنند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.