رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت میدانی با اولویت مناطق محروم از مهمترین برنامه‌های مجلس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه ۱۷ دی ۹۹ در سفر ۲ روزه خود به استان چهارمحال و بختیاری در فرودگاه شهرکرد گفت: بر اساس ماموریت‌ها و رویکرد تحولی که در مجلس دنبال می‌شود، نظارت‌های میدانی با اولویت مناطق محروم در دستورکار مجلس است.

او افزود: در راستای ماموریت‌های مجلس، موضوع نظارت‌های میدانی از اولویت‌های این نهاد است که با تاکید بر سفر به مناطق محروم کشور پیگیری می‌شود.


بیشتر بخوانید


قالیباف اضافه کرد: سفر به چهارمحال و بختیاری سومین سفر استانی به همین منظور است که امید است با بازدید از مناطق مختلف استان و جمع‌بندی از سفر بتواند در سیاستگذاری‌ها موثر واقع شود.

او با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری از نظر شاخص‌های توسعه از متوسط کشوری پایین‌تر است، تصریح کرد: این استان بر اساس بررسی‌ها در شاخص‌های متوسط کشوری نسبت به سایر استان‌ها در وضعیت پایین‌تری قرار دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی، دیدار با مردم شهید پرور و ولایتمدار استان و بازدید از مناطق محروم استان، بررسی طرح‌های صنعتی و سایر حوزه‌ها را از مهمترین برنامه‌های خود از سفر ۲ روزه به استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار